Pearl (2018)

Zwitserland / Frankrijk

geregisseerd door Elsa Amiel
met Julia Föry, Peter Mullan en Arieh Worthalter

Lea Pearl werkte vier jaar lang toe naar de internationale kampioenschappen voor beste vrouwelijke bodybuilder. Ze hoopt er de felbegeerde titel van Miss Heaven binnen te halen. Haar mentor Al, ooit zelf een befaamde bodybuilder, kijkt met jaloezie naar haar kunnen en hoopt via haar succes terug in de spotlights te staan. Enkele uren voor de start van de wedstrijd verschijnt Lea's ex Ben voor haar neus. Hij heeft hun zesjarige zoon mee die ze in jaren niet meer heeft gezien.

Aangekocht door September Film. Release in 2020