• 8.487.607 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Zwitserland / Frankrijk

Geregisseerd door: Elsa Amiel

Met onder meer: Julia Föry, Peter Mullan en Arieh Worthalter

IMDb beoordeling: 5,7 (158)

Releasedatum: 25 juni 2020

Plot Pearl

Lea Pearl werkte vier jaar lang toe naar de internationale kampioenschappen voor beste vrouwelijke bodybuilder. Ze hoopt er de felbegeerde titel van Miss Heaven binnen te halen. Haar mentor Al, ooit zelf een befaamde bodybuilder, kijkt met jaloezie naar haar kunnen en hoopt via haar succes terug in de spotlights te staan. Enkele uren voor de start van de wedstrijd verschijnt Lea's ex Ben voor haar neus. Hij heeft hun zesjarige zoon mee die ze in jaren niet meer heeft gezien.

imageimageimage

kappeuter (crew films)

Aangekocht door September Film. Release in 2020

stinissen (crew films & series)

Redelijke film over een sport wat ik persoonlijk geen sport vind. Maar wel ontberingen en discipline wat soms veel te ver gaat. Daarbij zeer onvrouwelijk ze worden er niet aantrekkelijker op. Persoonlijk vind ik het ongenaam en zeer afstotelijk.