All Summers End (2017)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Kyle Wilamowski
met Tye Sheridan, Kaitlyn Dever en Austin Abrams

Conrad voelt zich aangetrokken tot zijn klasgenote Grace, die zijn gevoelens blijkt te beantwoorden. Wanneer hij met zijn vrienden Hunter en Tim een grap uithaalt, leidt dit tot de dood van Graces broer. Conrad houdt zijn betrokkenheid bij het ongeluk verborgen, maar vroeg of laat komt de rouwende zus zijn geheim te weten.

Film over het onvoorspelbare gedrag van puberende tieners en de naargeestige gevolgen die dat kan hebben. Aardig coming-of-age drama dat niet altijd weet te overtuigen. Jammer bovendien dat de film nogal abrupt eindigt, want ik kan me niet indenken dat de twee hoofdpersonages elkaar nooit meer tegengekomen zijn.