I Feel Good (2018)

1 stem

Frankrijk

geregisseerd door Benoît Delépine en Gustave Kervern
met Jean Dujardin, Yolande Moreau en Jean-Benoît Ugeux

De 40-jarige Jacques weet wat hij wil in het leven: rijk en beroemd worden. Hiervoor heeft hij een bedrijfsplan opgesteld dat toerisme en goedkope plastische chirurgie met elkaar combineert. Hij komt inwonen bij zijn oudere zus Monique en weet een groep werknemers ervan te overtuigen naar een kliniek in Bulgarije te gaan waar hen, zogenaamd, een mooie toekomst wacht.