Wobble Palace (2018)

1 stem

Drama / Romantiek

geregisseerd door Eugene Kotlyarenko
met Dasha Nekrasova, Eugene Kotlyarenko en Jack Kilmer

Aan de vooravond van de verkiezingen in de Verenigde Staten beslist een koppel uit elkaar te gaan en het huis, in een tijdspanne van een weekend, onder elkaar te verdelen. Zowel Jane als Eugene willen maar al te graag nieuwe banden smeden met mensen en maken avonturen mee, hebben seks en dragen emotionele trauma's met zich mee. Lust en wantrouwen steken de kop op en maken de identiteitscrisis en het narcistische zelfhaat van het koppel duidelijk.