Three Identical Strangers (2018)

Verenigd Koninkrijk
Documentaire

geregisseerd door Tim Wardle

New York, 1980: drie jongens die complete vreemden van elkaar zijn, Bobby Shafran, Eddy Galland, en David Kellman, ontdekken per ongeluk dat ze een identieke drieling zijn, die gescheiden zijn bij de geboorte. De vreugdevolle reünie van de 19-jarigen katapulteert hen tot internationale roem. De broers worden al snel vrienden en openen een restaurant dat een groot succes wordt. Maar hun sprookjesreünie veroorzaakt een reeks gebeurtenissen die uiteindelijk een buitengewoon en sinister geheim blootlegt.

• Vanaf 16 mei in de bioscoop

avatar van Sneakers35
Ongelooflijk wat een verhaal, ik zou zeggen ga deze docu zien.

avatar van John Milton
Erg bijzonder inderdaad, als docu niet baanbrekend, maar het verhaal is erg interessant. Ik was verrast over welke kant het opging.