The Simone Biles Story: Courage to Soar (2018)

Biografie

geregisseerd door Vanessa Parise
met Jeanté Godlock, Julius Tennon en Tisha Campbell-Martin

Het verhaal van turnster Simone Biles. Door haar harde werken en toewijding aan haar sport werd zij viervoudig olympisch kampioen en won zij 19 medailles op de Olympische Spelen en wereldkampioenschappen. Toen Simone pas zes jaar oud was zag een sportcoach dat zij bijzonder talentvol is. Simone begon met trainen, maar moest daarvoor veel andere zaken opgeven.