The Gabby Douglas Story (2014)

geregisseerd door Gregg Champion
met Regina King, Imani Hakim en Sydney Mikayla

Gabby Douglas, de jongste van vier kinderen, werd als baby gediagnosticeerd met een zeldzame bloedziekte. Haar moeder Natalie is een trotse vrouw die overheidssteun weigert, ondanks het feit dat ze in armoede leeft. Natalie laat haar jongste dochter gymnastieklessen volgen, waar haar talent direct wordt erkend. Gaandeweg bokst Douglas zichzelf omhoog naar glorie op Olympisch niveau.

avatar van missl
Een wat matte film over een meisje dat erg van gym houdt, het heel goed kan maar haar moeder kan het niet betalen. Toch komt het dan uiteindelijk wel goed. film brengt niets anders in dan we al in soortgelijke films gezien hebben, acteerprestaties zijn oke.