I Still Believe (2020)

Drama / Muziek

geregisseerd door Andrew Erwin en Jon Erwin
met K.J. Apa, Britt Robertson en Nathan Parsons

De rockster Jeremy Camp leidt een christelijk leven samen met zijn vrouw Melissa. Wanneer zij niet veel later komt te overlijden moet hij een zwaar verdriet verwerken dat hij meeneemt in zijn eerste liedjes. In zijn rouw verliest hij evenwel nooit de hoop in zijn geloof. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.

• Vanaf donderdag 25 juni in de bioscoop

Vanaf 30 april in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van schumacher
Prachtige film, leuke nummers , goeie acteurs, alleen jammer van dat overdreven religieus gedoe, dat verpeste het een heel klein beetje (ik heb echt de pest aan dat gedoe) maar dat buiten beschouwing gelaten was het een goeie film.
Mooie vrouw ook die de hoofdrol speelde.

En kanker is echt een rotziekte, mijn peetje 54 aan overleden, mijn tante en ma ook kanker gehad, zij waren er wel op tijd bij.
Kga het hier niet al posten want er zijn er nog heel wat. Maar op zo'n vroege leeftijd als die Melissa, dat komt nog eens dubbel zo hard aan.

avatar van steffv1
KJ apa en britt robertson, deze kon niet mis gaan. Prachtige film.

Ik vermoed dat het de filmmakers veel meer te doen was om de christelijke boodschap dan de tragische relatie tussen Jeremy Camp en zijn eerste vrouw. Op zich is dat een aandoenlijk verhaal en ook de muziek is best goed. Ieder zijn of haar ding natuurlijk maar met het christelijke sausje, dat eroverheen gegoten wordt, kan ik niet zoveel. In mijn beleving wordt de film daardoor te zweverig.