Walk. Ride. Rodeo. (2019)

geregisseerd door Conor Allyn
met Spencer Locke, Missi Pyle en Bailey Chase

Amberley Snyder hoopt op een studiebeurs en een carrière als professionele rodeorijder, maar haar dromen vallen uiteen als ze een vreselijk ongeluk krijgt. Haar benen werken niet meer, maar ze geeft het niet op. Ze besluit om dan maar voor het slalomparcours te gaan.

avatar van Ebenezer Scrooge
De complete film al gezien, dankzij de trailer.

avatar van m1701
Ok film.
Acteerwerk was goed
Moeite waard

avatar van m1701
Ebenezer Scrooge schreef:
De complete film al gezien, dankzij de trailer.

Waarom kijk je dan een trailer?

avatar van schumacher
Slap gedoe, het pakte me niet en boeien deed het me ook al niet.
Er zijn heel wat van dit soort films maar deze vond ik minder dan bepaalde andere die ik vorig jaar heb gezien.