Dilili à Paris (2018)

Alternatieve titel: Dilili in Paris

Frankrijk / Duitsland / België
Animatie / Familie

geregisseerd door Michel Ocelot

Dilili is een meisje uit Nieuw-Caledonië, speciaal naar Parijs gebracht om tentoongesteld te worden in een park. De Parijzenaars hebben haar maandenlang kunnen aanschouwen en nu is het haar beurt om hen te gaan observeren. En het belangrijkste: ze wil een mysterie oplossen. Kleine meisjes worden ontvoerd door een sekte die de politie steeds te snel af is. Dilili wordt tijdens haar avontuur geholpen door de jonge Orel, die leveringen rondbrengt op zijn driewieler en dus de stad als geen ander kent.

• vanaf 15 februari te koop op dvd