Battalion (2018)

Australië
Sciencefiction

geregisseerd door Michael Miller
met Jesse Richardson, Ellen Williams en Michael Thomson

Een leger van machines uit een ander universum valt Los Angeles aan en zorgt ervoor dat er een grote wereldoorlog begint. John Blake is een surfer uit Californië. Samen met een groepje Amerikaanse mariniers gaat hij het gevecht tegen de machines aan. Nadat zij aankomen in Taiwan, raken ze echter betrokken bij een gevaarlijke strijd.

avatar van hannes64
Durfde bijna niet te reageren maar, heel even dan.
Totale amateuristische film, gemaakt voor 50.000 australische dollars, en nòg te duur.
Geloof mij maar..............Niet zien.
Doe je `t toch, zonde van je geld.

avatar van XanderJ
Ga het proberen, tegen beter weten in.
Fingers crossed.....

avatar van JazzySOB
Tenenkrommend slecht. Zowel het acteerwerk als de special effects.
Niet kijken, is je tijd niet waard.

avatar van Chelsea94
Gezien op Amazon, niet door te komen. Zelfs video games van de playstation 2 ogen beter.