Le Poulain (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Mathieu Sapin
met Alexandra Lamy, Finnegan Oldfield en Valérie Karsenti

De 25-jarige Arnaud vervoegt door toevallige omstandigheden het campagneteam van een presidentskandidaat. Hij wordt de assistent van Agnès Karadzic, directeur communicatie, die hem zowel aantrekt als fascineert. Ze maakt hem vertrouwd met de campagnetactieken terwijl hij het theatrale gedrag en de rivaliteit binnen het team aanschouwt. Geleidelijk aan verliest hij zijn naïviteit en bekleedt hij een hogere positie.

Teaser