Shéhérazade (2018)

Frankrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Jean-Bernard Marlin
met Dylan Robert, Kenza Fortas en Idir Azougli

Zachary is 17 jaar. Hij heeft in de gevangenis gezeten maar komt nu vrij. Zijn moeder heeft hem verstoten. Hij zoekt onderdak in de wijken van Marseille. Daar ontmoet hij Shéhérazade. De twee worden verliefd op elkaar.

Wat een mooie film met fantastische spelers. Er wordt zeer naturel geacteerd met name de vrouwelijke hoofdrolspeelster is meesterlijk.
Op t eind wel een mooie traan.
Ja aan de onderkant van de maatschappij is t moeilijk om het goed te doen.
Al met al zeer de moeite waard.