Damsel (2018)

Komedie / Western

geregisseerd door David Zellner en Nathan Zellner
met Robert Pattinson, David Zellner en Mia Wasikowska

Samuel Alabaster, een welgestelde pionier, waagt zich over de Amerikaanse grens om met de liefde van zijn leven te trouwen. Net als Samuel, besluit dronkaard Parson Henry samen met zijn miniatuurpaard Butterscotch het Wilde Westen te doorkruisen. De op het oog eenvoudige reis neemt vervolgens een verraderlijke wending en vervaagt de grens tussen held, schurk en jonkvrouw.

avatar van EliseActually
Gezien in Berlijn, erg grappige film.

avatar van EliseActually
Parool Film Fest misschien (hopelijk) in oktober?

avatar van dionj
Wouter.

Pattinson en Wasikowska, een alternatieve Brimstone?

avatar van Brix
die MOET ik zien, hilarische trailer.