Hobbyhorse Revolution (2017)

1 stem

Finland
Documentaire
89 minuten / 57 minuten (ingekorte tv-versie) / 59 minuten (ingekorte tv-versie 2017)

geregisseerd door Selma Vilhunen
met Mariam Njie, Elsa Salo en Alisa Aarniomäki

Gaat dit de nieuwste rage worden? Wie dacht dat stokpaardjes een ouderwets stukje speelgoed waren, loopt hopeloos achter. Maak kennis met Aisku, Elsa en Alisa en hun ongewone hobby, die ze andere problemen even laat vergeten. In Finland zijn al zo'n tienduizend fanatieke stokpaardrijders die deze hobby net zo serieus nemen als echte ruiters. De spanning stijgt als het grote kampioenschap nadert.

Vanaf woensdag 25 april in de bioscoop (Windmillfilm)

Misschien toch maar een container met stokpaardjes laten verschepen voor als de rage overwaait uit Finland..