The Front Runner (2018)

Biografie / Drama

geregisseerd door Jason Reitman
met Hugh Jackman, Vera Farmiga en Kaitlyn Dever

The Front Runner gaat over de opkomst en ondergang van de Amerikaanse politicus Gary Hart. Senator Gary Hart wordt beschouwd als koploper in de race voor de Democratische presidentiële nominatie in 1988. Maar na onthullingen over een buitenechtelijke affaire met actrice Donna Rice valt Hart af in de race, waarna Michael Dukakis de Democratische nominatie voor het presidentschap wint. Dukakis wordt in de verkiezingen echter verslagen door George H.W. Bush.

• Vanaf 7 maart 2019 in de bioscoop

kappeuter (moderator)
Vanaf 15 november in de bioscoop (Sony Pictures Releasing, via Universal)

Trailer geplaatst