Vinterbrødre (2017)

1 stem

Denemarken

geregisseerd door Hlynur Palmason
met Elliott Crosset Hove, Simon Sears en Victoria Carmen Sonne

Er woedt een barre winter in Denemarken. Emil en zijn oudere broer Johan werken in een kalksteenmijn. Ze moeten wroeten tussen puin, stof en sneeuw. Het is alsof de arbeiders daar zich op een andere planeet bevinden. De twee broers ondergaan verveeld hun routines, gewoontes en rituelen totdat er een gewelddadige vete losbarst tussen hen en een andere familie.

• Vanaf 9 augustus in de bioscoop

avatar van Biosguru
Zeer benieuwd naar, trialer ziet er waanzinnig mooi uit.

avatar van Pecore
Poster is ook niet onaardig.