My Little Pony: The Movie (2017)

Alternatieve titel: My Little Pony: De Film

Canada / Verenigde Staten
Animatie / Familie

geregisseerd door Jayson Thiessen
met de stemmen van Emily Blunt, Zoe Saldana en Michael Peña

Een nieuwe duistere kracht bedreigt Ponyville. De zes pony's Sparkle, Applejack, Rainbow Dash, Pinkie Pie, Fluttershy en Rarity gaan op een onvergetelijk reis voorbij Equestria. Daar ontmoeten ze nieuwe vrienden en staan ze voor spannende uitdagingen. Ze gaan op zoek naar de magie van vriendschap die ze willen gebruiken om hun thuis te redden.

avatar van clockwork72
Is er iemand op deze site die dit gaat bekijken?

avatar van Zwolle84
clockwork72 schreef:
Is er iemand op deze site die dit gaat bekijken?

Beetje LSD erin en je hebt een prachtavond.

Ja ik met mijn twee dochters van 3 en 4

Vandaag naar de film geweest met mijn zoontje van 4,5 die helemaal gek is van My Little Pony.

Geluid was zachter gezet en lichten werden niet helemaal uit gedaan.

Of het het grote beeld was, of alle indrukken, hij vond deze film veel enger dan normaal op tv. Hij heeft verschillende keren geroepen dat hij naar huis wilde. Gelukkig de film helemaal uitgezeten op schoot. En hij vond het uiteindelijk wel leuk.

Toch snap ik de makers niet. Er zijn veel jongere kinderen die de pony's ook leuk vinden en toch zitten er voor die kids best wel een hoop enge dingen in. Ik snap ook dat de kijkwijzer voor 6 jaar en ouder is. Ik denk dat (afhankelijk van hoe snel je kinderen bang zijn) 4,5 of misschien toch wel 5 echt de ondergrens is dat je hier naar moet kijken...

Over de film: Prachtig gemaakt, leuke vrolijke kleuren, leuke grappen, hyperactieve pony's en wat liedjes tussendoor. En natuurlijk de belangrijke boodschap dat er niets boven vriendschap gaat.

En ach als ouder ga je er heen voor je kids, dus kijk je anders naar een film die je zelf leuk zou vinden.
Voor de kids is hij leuk genoeg.