Casablancas, l'Homme Qui Aimait les Femmes (2016)

Alternatieve titel: Casablancas: The Man Who Loved Women

Frankrijk
Documentaire

geregisseerd door Hubert Woroniecki
met John Casablancas

De opkomst en het succes van John Casablancas, de oprichter van het modellenbureau Elite, worden in beeld gebracht in deze biografie over de uitvinder van het supermodel. Hij leefde een leven waar velen van dromen, omringd door glamour en schoonheid. In deze documentaire vertelt John Casablancas zijn eigen levensverhaal.