• 8.612.068 stemmen

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Mute

"He doesn’t need words."

'Mute' speelt zich af in de nabije toekomst en volgt een barman die de naam Leo draagt en in de bruisende stad Berlijn woont. Door een ongeluk in zijn jeugd heeft Leo het vermogen om te kunnen praten verloren en het enige goede in zijn leven is zijn vriendin Naadirah. Wanneer zij echter spoorloos lijkt verdwenen, begint hij een zoektocht naar haar. De enige terugkerende aanwijzing die hij heeft zijn twee sarcastische Amerikaanse chirurgen en Leo wordt gedwongen in de onderwereld naar zijn liefde te zoeken.

imageimageimageimageimage

Social Media

avatar van Bakema NL

Bakema NL

Geen topper maar verder prima film. Onsamenhangend lees ik veel....geen idee waar dat vandaan komt, het is allemaal best rechttoe rechtaan, simpel te volgen.

Alleen geen film voor de spektakeljunkies die geen halve seconde zonder hun telefoon kunnen wanneer het spektakel uitblijft. Geen zorgen knulletjes, de volgende Marvel nonsens film komt er aan hoor....lekker boemboem ooooh en aaahh doen.

Maar ok, Moon was wel een stuk beter.

avatar van DragQueen

DragQueen

Daar waar Duncan Jones, de zoon van wijlen David Bowie, mij nog wist te verrassen met zijn film Moon (2009), is deze film toch een heel stuk minder geslaagd naar mijn mening. Het plot raakt kant noch wal. Het lijkt erop alsof Jones niet heeft geweten welke verhaallijn hij de voorkeur moest geven, want het geheel is nogal onsamenhangend. Moet gezegd worden dat het gegeven best potentie heeft, maar dat het wat schort aan een degelijke uitwerking hier. Verder is er op visueel vlak weinig aan op te merken, evenals aan het acteerwerk van de cast. Er wordt best naar behoren geacteerd. Paul Rudd vond ik zelfs verrassend goed. Helaas kunnen de acteurs de film niet naar grotere hoogten stuwen, daarvoor is het bronmateriaal te matig. Ik las ergens hierboven dat de film beter zou zijn dan het vervolg op Blade Runner, wat iemand natuurlijk mag vinden uiteraard, maar ik vond het wel lachwekkend. Deze film mag naar mijn inziens niet eens in de schaduw van Blade Runner 2049 vertoeven, die werkelijk op elk vlak een veel betere film is. 2 Sterren.

avatar van princesspeach

princesspeach

Wat een vage film. Leuk voor een avondje en als je zin hebt om na de film te denken wtf heb ik nu weer gekeken?

avatar van jaxteller

jaxteller

Mensen die zeggen dat het rommelig is, ben het er totaal mee oneens! Het is een simpel verhaal. Hij is op zoek naar zijn vriendin. Dit zien we van begin tot eind. Vond het wel een oke film, niets mis mee.