• 8.614.008 stemmen

3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain (1998)

Actie / Familie | 93 minuten

Genre: Actie / Familie

Geregisseerd door: Sean McNamara

Met onder meer: Hulk Hogan en Mathew Botuchis

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot 3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain

"Saving the day the ninja way!"

De drie ninja-broers brengen samen met hun vriendinnetje Amanda een bezoek aan het pretpark Mega Mountain, als het park plotseling wordt overspoeld door ninjas die samen met hun leider Medusa het park in handen willen krijgen en daarom meteen de eigenaars kidnappen. De kinderen zullen er dus alles aan moeten doen om Medusa's snode plannen te dwarsbomen.

imageimageimageimage

avatar van salvatore

salvatore

• 1936 berichten

Ik weet dat ik vroeger altijd heel graag naar een vriend van mij heen wilde omdat hij 3 '3 ninja' films had' en ik was er helemaal weg van. Toen deze uitkwam hadden we hem meteen gehuurd en toen vond ik hem ietwat tegenvallen. Kwam ook omdat ik rond die tijd al 11 a 12 was. Toch 3.5*en

Caligula

Het enige wat me tijdens deze film bezighield was of hij/zij met het lange haar een jongen of een meisje was.

avatar van its my life

its my life

Caligula schreef:

Ik ook.

The Hulk is hier een mietje.

Een 1.5

avatar van J.S.

J.S.

Ik was vroeger nog een fan van Hulk Hogan dus deze film krijgt nog een redelijk milde beoordeling : 1.5*.

avatar van seanpuffy

seanpuffy

toffe film om eens lekker te ontspannen

avatar van movie*freak

movie*freak

Zelfs toen ik klein was vond ik het een saai nuteloose film.

1 ster

avatar van DeCol

DeCol

Wel leuk als je klein bent. Hij is nu net begonnen op bbc. Ik ga hem nog is kijken Natuurlijk is het geen sterke film maar wie weet vind ik hem nog wel leuk!

avatar van mj rules

mj rules

Slechtste film in de 3 ninjas reeks!!1* voor de moeite

avatar van Vandernagel

Vandernagel

Weer een vervanging van de 3 kleine ninjas, en niet echt een verbetering. Juist het tegenovergestelde. Inderdaad het slechtste deel van de vier, waarbij men probeert dit te compenseren door over the top te gaan met o.a. het verhaal.

Toch jammer dat Jim Varney er niet meer is.

1,0 sterren

avatar van the-hague-pride

the-hague-pride

wat een giller was dit

ooit maar voor de helft gekeken

1 en 2 waren leuk en 3 ging nog wel

maar dit sloeg nergens op

avatar van Legan

Legan

In dit laatste deel maken Hulk Hogan, Loni Anderson, Mathew Botuchis en Jim Varney hun entree alsmede drie nieuwe ninjabroers. Maar namen en een grote zak geld maken niet de film. Alles bij elkaar genomen is dit deel een beetje teveel van het goede (namen, setting, verhaal, ...). Overdaad schaadt in dit geval.

avatar van Phantasm

Phantasm

Redelijke jeugdfilm, de lol is er nu wel zo'n beetje vanaf.

avatar van mathias265

mathias265

Ik snap niet wat iedereen tegen deze films heeft...

Ik vind al de 3 ninja films echt toff om naar de zien,

Die kinderen die zo coole bewegingen maken enzo..

das toch knap

Ik geef hem een 5*

misschien iets te veel, maar dat komt omdat jullie hem zo slecht beoordeelt...

avatar van knightfightx

knightfightx

dus jouw stem wordt beinvloed door de meningen?

avatar van Gang_Star

Gang_Star

Stiekem toch geinig, maar eigenlijk o zo slechte actie/komedie. 3 jochies die even een aantal volwassenen in 'elkaar' meppen... het verhaal slaat helemaal nergens op, maar het is al bij al toch een redelijk vermakelijke film geworden, leuke grappen af en toe en een maffe bijrol van the hulk.

avatar van Moviestar1979

Moviestar1979

Het 4e en gelukkig laatste deel van de 3 Ninjas-films.

Zelfs Rocky en Colt vinden zich in het verhaal te oud om de volgende zomer weer naar opa te gaan om lessen te krijgen.

Ze komen in de pubertijd, en willen graag genieten van zon, zee, strand en autorijden.

Alleen de kleine TumTum wil nog graag meer leren.

Wederom een opeenhoping van dezelfde grappen, nonsens etc. etc.

Deze keer gastrollen van Hulk Hogan en de rondborstige Lori Anderson, die vooral bekendheid wierf met WKRP In Cincinnati.

2,0 *