See Spot Run (2001)

Alternatieve titel: Spot

Verenigde Staten / Australië

geregisseerd door John Whitesell
met David Arquette, Michael Clarke Duncan en Leslie Bibb

Een postbode neemt de zorg van een hond op zich. Hij weet echter niet dat de hond een drugshond van de FBI is, die na een aanslag op zijn leven uit een witness protection program is ontsnapt.

Ik dacht in eerste instantie dat het een kinderfilm was. Maar omdat ik niets anders op me werk te doen had, toch maar effe op gezet. Na 15 min kijken weer uit gezet en besloten om hem thuis te kijken want ik lach kompleet in een deuk van het lache en als een film leuk is wil ik niet steeds gestoord worden door klanten =] (ik werk in een videotheek vandaar) 3 sterren voor Spot

avatar van Armin
Ik had deze film voor de kids gehuurd, maar ik moet zeggen dat ik af en toe zelf ook in een deuk lag.
in de recencies die ik gelezen heb wordt deze film compleet afgemaakt, maar dat vind ik niet terecht. O.K. het is geen Spy Kids, maar wat mij betreft wel de moeite waard
(zeker voor kinderen). **1/2

avatar van You_bastard
Die hond speelt eigenlijk niet zo'n grote rol in deze film. Maar ik heb me me vermaakt.

avatar van Mindflight
ik kreeg em van een vriend van me, die had em als promotiemateriaal, en ik vind em echt heel leuk. dat gozertje is schattig!

een heel grappig toffe film. ik heb me scheel gelachen om de twee maffiosi en hun zoektocht naar de hond en de verknochte fbi reus.

deze film is ook geschikt voor niet kinderen

**** 1/2

avatar van De GeuS
Wel weer een standaard verhaal etc, maar een paar stukjes waren echt wel hilarisch (naar mijn mening); 3 sterren....

avatar van TheRisingSun
Standaard komedie,maar wel een leuke standaard komedie. Met Arquette als de mafkees en Clarke Duncan (Green Mile en Whole Nine Yards) als de gevoelige FBI agent. Simpele,maar geslaagde humor!

avatar van Purmerend
Ik vond er weinig aan 1* is dan ook meer dan genoeg. Niet mijn type humor, jammer maar dat kan is gebeuren.

avatar van soom
grappige, ietwat melige film. david arquette is beter in het horror genre. scream is top.

D-ark
See Spot Run is zeker geen slechte film maar het is wat te kinderachtig en ik zie david arquette liever in horror

Ik heb hem nu opstaan, en er zitten wel leuke stukjes tussen.
Maar het enige waar ik echt van kan genieten is hoe de hond in de film speelt. Gewoon heel mooi gedaan:Y.

Haha net gezien. Gewoon standaard speelfilmpje.. maar zaten echt erg grappige stukjes in !! Gewoon leuke droge humor !

film_kaza
Ik weet zeker dat ik deze als kind helemaal geweldig had gevonden, dat mensen pijn kregen vond ik altijd geinig in films. Nu kan ik daar maar soms om lachen. Wat ik wel erg leuk vond was de rol van Michael Clarke Duncan. Dat was een heel ander beeld dan uit The Green Mile.

3 sterren

echt een hele slechte film ik vond niks leuk en heel stom

toen ik klein was het wel grappig
4sterren

BlueSword
tijdje terug wel is gezien vond er niet zoveel aan.

Gezien toen ik afgelopen jaar in de bus zat op de terugreis van vakantie (24 uur). Vermakelijk reisvoer als je pannegaar bent.

avatar van queenie
Grappige film - mijn dochter vond hem zeer leuk!!
3½*

avatar van Najade
Ik heb ervan genoten en zelfs vaak hardop gelachen (wat ik niet vaak doe bij een film) hele leuke kinderfilm, vooral als je zelf een hond hebt!

avatar van jumpstylemovie
Geen leuke film. Erg slecht acteerwerk, clichematig ook
Ook niet echt spannend of grappig.

avatar van DonPeliculón
Aardige komedie met soms wat flauwe en voorspelbare humor, maar zeker ook wat geslaagde grappen. David Arquette en Michael Clarke Duncan doen het prima. Ook een leuke bijrol van Anthony Anderson. Zeker voor de wat jongere kijker een leuke film.

Ongecompliceerde vermakelijke film. Ik begrijp niet helemaal dat hij hier zo matig gewaardeerd wordt. Ik vind hem best 3,5 ster waard

avatar van Elchapo
Geinige film.3 stars.