3 Ninjas Knuckle Up (1995)

Actie / Familie

geregisseerd door Sang-ok Shin
met Chad Power, Max Elliott Slade en Michael Treanor

De drie ninja-broertjes moeten deze keer hun krachten bundelen om een gemene zakenman te stoppen, die vaten giftig afval in een indianenreservaat dumpt. De ninja's helpen de boze indiaan Joe om een diskette te vinden waarop vertrouwelijke informatie staat en waarmee de schuld van de zakenman voor de rechter bewezen kan worden.

Echt weer uit mn kindertijd, geinig leuk.

avatar van Kr!kke
Heb de film na een lange tijd weer gezien, en hij was zo saai! Wat een domme humor.

avatar van bvonk
echte kinderfilm. actie veel te overdreven uitgewerkt. verhaal redelijk en de 3 jongen hebben goeie moves.

Na de misser van de tweede "3 Ninjas" werd het oorspronkelijke drietal kids weer verenigd. Dat was duidelijk een verbetering hoewel het thema langzamerhand uitgeput raakte. Het is me nog steeds onduidelijk waarom zo de nadruk op Indianen gelegd moest worden. Iedere andere groep bewoners had net zo goed het doel kunnen dienen, namelijk ongeoorloofd storten van chemicaliën aan de kaak stellen.
Alleen Victor Wong bleef over om de rol van opa te spelen in de vierde film, namelijk "3 Ninjas: High Noon at Mega Mountain".

1 van de beste 3 ninjas,wie speelde dan vroeger de opa

Vandernagel
Pfff, nou weet ik het wel hoor. Van een redelijke familiefilm naar een redelijke kinderfilm naar een redelijke kleuterfilm. En dan toch te bedenken dat er nog een 4e deel kwam. Ik kan niets bedenken waardoor deze film een hogere score moet krijgen dan:

1,0 sterren

avatar van Legan
Na een uitermate spannende tweede deel, volgt deel 3 (van een reeks van 4). En ik moet toegeven dat het niveau nu nog hoger is. Mits je tenminste niet ouder bent dan 6 (bij het vorige deel 10 jaar).

avatar van Phantasm
Mooie jeugdfilm met veel aktie dat geen moment verveelt.

avatar van rensie32
Echt waar, wat is dit een baggerfilm. Ik had al een vermoeden dat dit geen serieuze film zou worden en had me er al op ingesteld. Toen ik in het programmaboekje las, dat dit voor zes jaar en ouder was, kon ik het niet geloven. Volgens mij vinden kinderen van zeven jaar dit zelfs slecht!

Allemaal zo gespeeld en het ziet er allemaal zo nep uit. Je ziet gewoon duidelijk dat de trappen en slagen van de jongens allemaal hun doel missen maar dat de slechteriken wel vallen. Na een paar vechtscenes werd ik ook het ´ai´ geroep van die jongens helemaal beu.

En dan had je ook nog het verhaal: slecht uitgewerkt en de ´bad guys´ werden zeer slecht neergezet.

Kortom: verdoe je tijd niet met deze film. 0,5 sterren.

avatar van lars-pixar
deze film is leuk,maar ik vindt het jamer dat je dit in de film hoort: ''hu he ha''als ze gaan vechten hoor ik alleen maar ha hu hoe has.dat maakt de film erg saai.

Pirmais
rensie32 schreef:

Kortom: verdoe je tijd niet met deze film. 0,5 sterren.

Zonder de film te zien ; Kortom : De cover zegt al genoeg

Pirmais
lars-pixar schreef:

Ik snap u niet heel XD

avatar van Moviestar1979
Voor de jongere generatie zal deze film wel te pruimen zijn.
Het blijft immers een grote droom van een kind om een volwassene de baas te zijn, of in een auto te mogen rijden.
In dit 3e deel worden Michael Treanor, Max Elliott Slade en Chad Power herenigd.
Voor onze doelgroep is het verhaal uiteraard te lachwekkend voor woorden, en zelfs de kleintjes zullen na dit deel wel wat uitgekeken zijn op het ninja-verhaal.

2,0 *

avatar van alexspyforever
Dat deze zo een lage score krijgt, vind ik jammer maar na 2 delen is het te begrijpen dat de mensen dit beu worden. Toch vind ik dit de beste 3 Ninjas films zeker wat verhaal, humor en vechtscènes betreft. Ik heb het wel voor de Indianen dus dat was voor mijn een pluspunt.