Turbo: A Power Rangers Movie (1997)

Verenigde Staten / Japan
Actie / Familie

geregisseerd door Shuki Levy en David Winning
met Johnny Yong Bosch, Jason David Frank en Catherine Sutherland

De legendarische Power Rangers moeten de gemene ruimtepiraat Divatox zien te stoppen, die op een of andere manier ontsnapt is uit zijn gevangenis in de vulkaan Muranthias. De Rangers zullen het uiterste uit hun nieuwe Turbo-krachten en Turbo-zords moeten halen om Divatox tegen te houden.

nathan_666

avatar van Webby
jeugdsentiment

vette film!

Bob Cremers
Ik heb deze film al twee keer gezien weet iemand waar je die kan krijgen.

Bob Cremers schreef:
Ik heb deze film al twee keer gezien weet iemand waar je die kan krijgen.

in de prullenmand kun je hem vinden

Deze film is stukken minder dan de vorige film. Deze film is ook niet zo leuk als de vorige film. Kortom: deze kun je het beste vermijden ook al ben je fan geweest of nog steeds.
Voor die paar leuke momenten nog net 2**! Maar meer verdiend die zeker niet.

film nog nooit gezien maar ik had het zowiezo niet op die turbo gasten dus
liever de Orginele Met Rita en lord Zed erbij

avatar van Egoistico
Snake-Eyes schreef:
film nog nooit gezien...

Stem dan ook niet.

Snake-Eyes schreef:
liever de Orginele Met Rita en lord Zed erbij

Beide zijn te zien in een cameo appearance in deze film.

avatar van starbright boy
starbright boy (moderator)
Stem verwijderd

avatar van pokefreak
Vondt deze film niet zo slecht maar de mighty morphin power rangers movie vondt ik toch een beetje beter. Deze film had ook een rol in de serie want deze power ranger serie was de overdracht van Power Ranger: Zeo naar Power Ranger: Turbo.
Anyway, deze krijgt nog net een 2.5* van me.

avatar van notorious_kim
deze film haalt het niet van de eerste.
De cast is ook volledig anders, wat enkel de kwaliteit van de film naar beneden haalt.
de originele power rangers waren het best, dit is slechts een zwak afgietsel ervan.

goeie film power rangers rules

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Een film die verder borduurt op de reeks, wat meteen z'n zwakte is. Er wordt niets aan toegevoegd en de reeks zelf is al niet meteen hoogstaande televisie. Leuk voor de fans waarschijnlijk, maar als film een grote flop.

avatar van Legan
Dit tweede Power Rangers deel biedt feitelijk meer van hetzelfde, maar dan op een beduidend lagere niveau. Grootste reden hiervoor is naar alle waarschijnlijkheid het veel lagere budget.

Het verhaal is net zo leeg als eerst en dit geldt ook voor de Power Rangers die allen persoonlijkheid ontberen. Maar grootste tegenvaller zijn toch wel de slechterikken die totaal geen slechtheid uitstralen maar er gewoon maar wat op los grappen en grollen.

Verder zijn de dialogen teveel doorspekt met humor, is de muziek slapjes en is het geheel een stuk minder flitsend. Het is teveel een simpele familiefilm geworden met teveel gepraat en te weinig actie.

PriestMaiden
Minder dan de eerste film. Vanaf de Zeo-episodes ging het al sterk achteruit met de Power Rangers serie. Leider Tommy steelt de show voor mij. Die Justin is maar een vervelig mannetje. Divatox kan niet tippen aan Lord Zedd of Ivan Ooze. Na de film ging de Turbo serie verder wat nog slechter en slechter werd in mijn ogen.

ook hier heb je gelijk