The Boy Next Door (2015)

Thriller

geregisseerd door Rob Cohen
met Jennifer Lopez, Ryan Guzman en Kristin Chenoweth

Een pas gescheiden vrouw (Jennifer Lopez) begint een affaire met haar buurman. Het probleem is echter dat de buurman een tiener is die toevallig ook de vriend is van haar zoon. Wanneer ze probeert een einde te maken aan de verboden relatie ontstaan de problemen.

Zeker geen slechte film, J.lo speelt haar rol zeer goed en mag zeker gezien worden.
Misschien een beetje wat cliche en we zullen het allemaal al wel eens gezien hebben maar het blijft toch zeker een goeie film om een keer te zien.Je zit mee in het verhaal en het bleef me boeien dus voor mij 3*

Als je nu echt, echt niks te doen hebt, dan zou je hem kunnen kijken. Maar ik zou hem lekker links laten liggen.

Dramatische film over een vrouw die een onenight stand heeft met haar buurjongen en hier als een volslagen malloot mee omgaat. Jennifer Lopez acteert niet eens zo slecht, evenals Guzman, maar het zijn vooral het script en het abominabele, platgereden verhaal die waardeloos zijn. Keuzes die in de film gemaakt worden, zijn zo afschuwelijk dom dat het enorm irriterend is. Buiten de achterlijke beslissingen die gemaakt worden, gebeurt er eigenlijk niets. Het einde was dermate over de top en tenenkrommend slecht dat het niet meer serieus genomen kon worden.
Tijdverspilling

Mwa mwa.. Beetje standaard verhaal.. Maar wel is duidelijk.. Als ik door iemand gestalkt zou willen worden.. Dan mag hij het doen!

avatar van Aapje81
Erg slechte film die werkelijk niets toe kan voegen aan het genre. Verder laat deze film weer zien dat Lopez een erg matige actrice is die ook uitblinkt in het kiezen van de verkeerde rollen. Die Guzman zou meer geschikt zijn als Ken in een Barbie verfilming maar niet in het personage dat hij hier voor moet stellen. Alles is cliché en zwaar ondermaats.

Zwak

avatar van Decec
Een goede mysterie/thriller film...
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Goed camerabeweging...
Redelijk achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Geen top, gewoon film...

avatar van gizzegiz
Best spannende film; prima geacteerd ook; zeker een aanrader!

Wat een troep.

Cohen doet niet eens moeite om er nog wat van te maken. Dat was nochthans wel nodig, want gezien de matige cast en het uitgekauwde plotje had deze film serieus nood aan een kwaliteitsinjectie. Die komt er niet, waardoor dit verwatert in een derderangs TV-filmpje.

Lopez is niet geweldig, maar is verre van het grootste probleem van deze film. Het saaie verhaaltje, het gebrek aan spanning en de lamme karakters zijn een veel groter probleem. Ook Cohen's gebrek aan audiovisuele punch zorgt er voor dat het nooit sfeervol of duister weet te worden.

Het doet wat denken aan goedkoop jaren '90 werk. Een genre filmpje met een ietwat groter budget en een regisseur die echt geen bal om het genre geeft en op automatische piloot de bekende genre hooks afhaspelt. Vervelend, saai en slecht, je kan deze beter gewoon links laten liggen, je mist er echt helemaal niks aan.

avatar van AnyaH
Film deed me een beetje aan Fear (1996) denken. Ryan Guzman is geen straf om naar te kijken, maar wel iets te volwassen voor een rol als tiener. En J-lo ziet er natuurlijk nog best goed uit. Inderdaad veel dubbelzinnige (cynische) opmerkingen en paar creepy scenes. En dan die opmerking: het spel is begonnen! En zoals meer in dezelfde soort films: een psychopaat kun je helaas maar op één manier stoppen..........

Ik keek hem alleen vanwege de mannelijke acteur

avatar van Shadowed
Mwa.

Cohen lijkt steeds meer te vervallen in een luie regisseur. Begon ooit nog wel redelijk, al heb ik nog niet veel van zijn oudere werk gezien. Maar dat waren wel de tijden dat zijn films nog bekend waren en zelfs in bepaalde gevallen 8 vervolgen kregen.

Ik kan eigenlijk dan ook haast niet geloven dat dit van Cohen afkomstig is, want dit is toch wel redelijk lui in elkaar gestoken. Een bedenkelijk simpel verhaaltje dat eigenlijk op weinig doelen lijkt te mikken, buiten het vermaak om. Dat doet de film de das om.

Had vooraf gedacht dat vooral Lopez de film het loodje deed leggen, maar ze komt er toch nog best degelijk vanaf. Het acteerwerk is ook voor de rest niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Corbett lijkt zichzelf ook steeds meer terug te trekken in dit soort TV-achtige films.

Verhaaltje is simpel, maar er gebeurd vooral erg veel en daardoor is het allemaal wel vermakelijk. Al lijkt het soms wat random aan te voelen en lijken relatief grootste gebeurtenissen (de kapotte remmen) bijzaak te zijn in de volgende scenes. Op dat gebied kent de film echt te makkelijke regie.

Vermakelijk is het wel, maar ik voel te weinig kunde in de film/ Het is te braaf en zeker van een relatief ervaren regisseur als Cohen verwacht je iets meer dan dit soort simpele cinema.

eerst dacht ik nou ,maar het werd toch wel spannend..