The Boy Next Door (2015)

Thriller

geregisseerd door Rob Cohen
met Jennifer Lopez, Ryan Guzman en Kristin Chenoweth

Een pas gescheiden vrouw (Jennifer Lopez) begint een affaire met haar buurman. Het probleem is echter dat de buurman een tiener is die toevallig ook de vriend is van haar zoon. Wanneer ze probeert een einde te maken aan de verboden relatie ontstaan de problemen.

Zeker geen slechte film, J.lo speelt haar rol zeer goed en mag zeker gezien worden.
Misschien een beetje wat cliche en we zullen het allemaal al wel eens gezien hebben maar het blijft toch zeker een goeie film om een keer te zien.Je zit mee in het verhaal en het bleef me boeien dus voor mij 3*

Als je nu echt, echt niks te doen hebt, dan zou je hem kunnen kijken. Maar ik zou hem lekker links laten liggen.

Dramatische film over een vrouw die een onenight stand heeft met haar buurjongen en hier als een volslagen malloot mee omgaat. Jennifer Lopez acteert niet eens zo slecht, evenals Guzman, maar het zijn vooral het script en het abominabele, platgereden verhaal die waardeloos zijn. Keuzes die in de film gemaakt worden, zijn zo afschuwelijk dom dat het enorm irriterend is. Buiten de achterlijke beslissingen die gemaakt worden, gebeurt er eigenlijk niets. Het einde was dermate over de top en tenenkrommend slecht dat het niet meer serieus genomen kon worden.
Tijdverspilling

Mwa mwa.. Beetje standaard verhaal.. Maar wel is duidelijk.. Als ik door iemand gestalkt zou willen worden.. Dan mag hij het doen!

avatar van Aapje81
Erg slechte film die werkelijk niets toe kan voegen aan het genre. Verder laat deze film weer zien dat Lopez een erg matige actrice is die ook uitblinkt in het kiezen van de verkeerde rollen. Die Guzman zou meer geschikt zijn als Ken in een Barbie verfilming maar niet in het personage dat hij hier voor moet stellen. Alles is cliché en zwaar ondermaats.

Zwak

avatar van Decec
Een goede mysterie/thriller film...
Goed verhaal...
Goed acteerwerk...
Goed camerabeweging...
Redelijk achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld...
Geen top, gewoon film...

avatar van gizzegiz
Best spannende film; prima geacteerd ook; zeker een aanrader!