• 8.607.892 stemmen

Met onder meer: Idris Elba, Beyoncé Knowles en Ali Larter

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Obsessed

"Sharon and Derek have all they've ever wanted... but someone else wants it more."

Derek Charles heeft een goede baan, een beeldschone vrouw en een jong zoontje. Maar zijn perfecte leventje wordt bedreigd als Derek een nieuwe assistente krijgt. Wat begint als een simpele flirt op de werkvloer wordt al snel een gevaarlijk spel tussen Lisa, Derek en zijn vrouw Sharon waarbij leugens en verleidingen uiteindelijk eindigen in obsessie.

imageimageimage

avatar van tattoobob

tattoobob

Redelijk thrillertje met een spannend geheel..geen hoogvlieger maar ook zeker niet slecht.

Acteerwerk van Beyoncé is niet slecht te noemen.

avatar van Curry

Curry

deze was gisteren op de BBC. Toegegeven-je zit meteen in de film en de tijd vloog snel voorbij, maar het stalk gebeuren begint al binnen ongeveer 10 min, van opbouw en enige redenen hierachter is totaal geen sprake. En je hebt constant het gevoel naar een reallife soap rond Beyonce te kijken, ik vond haar totaal niet overtuigend acteren eerlijk gezegd. Spanning ontbeerde ook, dus slechts een luchtig makkelijk filmpje blijft over

avatar van L.isanne

L.isanne

Een spannende thriller, waarin jaloezie een grote rol speelt.

Een pakkend verhaal die je aan het denken zet.

Perfect gezinnetje, mooi huis, goede baan etc..

Echter komt er iemand in het spel die dit met opzet wil ruïneren.

De vraag die je vanaf begin tot eind bezig houdt : Zal het gezin stand houden,

Of wordt alles wat was opgebouwd verpest?

avatar van nadrin

nadrin

Een samenraapsel van enkele klassieke twist. Maar toch een redelijke film

avatar van dalma

dalma

Is beter meegevallen dan verwacht. Beyonce kan naast zingen ook blijkbaar acteren.

avatar van Tiany

Tiany

Heb al meerdere zulke films gezien, maar deze was echt saai.

Het verhaal begon tamelijk traag, en was ook zeer voorspelbaar.

Heb hem helemaal uitgekeken, maar af en toe toch op,,,,,doorspoelen,,,,,moeten duwen,,,,,

avatar van mikey

mikey

Fatal Attractive rip off waarin een corporate hot shot gestalkt meent door een hete uitzendkracht met heerlijke benen in tegenstelling toy Glenn Close. Nog wat Stepfather elementen toegevoegd zoals door de vloer van je zolder vallen. en zo. Ongeïnspireerd geschreven en geregisseerd. Soms is de film zelfs een beetje achterlijk: wanneer o.a. een slechte vrouwelijke politieagente maar niet wil vragen waarom iemand zelfmoord probeerde te plegen. Maar wel erg geïnteresseerd is in de pikante sexroddels van de bunny boiler. Of het rare hoofd van Beyonce tijdens een diner dat de "kat uit de boom kijkt". De bitchy catfight. Wordt er speciaal voor deze film een panic button in Beyonce's slaapkamer geplaatst, drukt ze er niet op als ze daar geconfronteerd wordt met de maniak. Ze wilde het natuurlijk zelf opknappen. You can get Beyonce out da hood, maar je krijgt de hood niet uit Beyonce

Allemaal niet zo sterk, maar wel een beetje slecht en soms wel geinig fout.

Tarkus

Deze film is me veel beter bevallen dan ik had verwacht, was een beetje argwanend, maar dat is onterecht.

Er wordt goed in geacteerd, ook door Beyonce!!!

Het verhaal, dat wat lijkt op dat uit 'Fatal Attraction', zit goed in elkaar en is bij momenten spannend.

Kortom: een goede prent met een verrassend goede Beyonce.

avatar van Chelsea94

Chelsea94

Deze film net bekeken en is me goed bevallen. Bij dit soort films verloopt de opbouw altijd wat trager, maar dat maakt het ook juist interessanter, de film wordt steeds spannender en het einde is leuk om te zien.

Beyonce vond ik goed acteren.

avatar van Imane10

Imane10

Weinig spanning. Pas de laatste 15 minuten wat actie.

langdradig en heel onrealistisch.

Een uitzendkracht die zelf bepaalt voor wie ze kan werken en hoe lang ze dat doet?

Ik zit wel met bepaalde vragen als: Waar woonde Derek al die 3 maanden toen Beyonce hem ‘haar’ huis uit zette?

Een recherche die een verhoor doet in een ziekenhuis wachtkamer lijkt me ook nogal sterk

Vage film met goede acteurs..

avatar van martijn011

martijn011

Op zich geen slechte film maar dit had veel beter uitgewerkt kunnen en moeten worden. Een aantal keuzes die het personage van Elba maakt zijn nogal, zacht uitgedrukt, ongelukkig en erg ongeloofwaardig.
Dieptepunt van de film was het gevecht tussen beide dames, hier ontspoorde het volledig.

Dat was op zich jammer, want het hele gebeuren vooraf was best goed te pruimen. Het leuke is dat je niet weet wat je kan verwachten, evenals Elba overkwam.
Beyoncé en Ali Larter waren allebei best aardig op dreef, vooral van Beyoncé had ik niet al te veel verwacht, maar het viel allemaal best mee.
Best aardig voor een keer.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Vrij redelijke film met een goede opbouw van spanning. Acteerwerk was ook wel vrij goed. In cijfers een 6.5 waarbij ik het hier naarboven in sterren afrond naar 3.5 ster