• 8.523.208 stemmen

Let's Kill Ward's Wife (2014)

Komedie | 92 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Scott Foley

Met onder meer: Patrick Wilson, Amy Acker en Scott Foley

Plot Let's Kill Ward's Wife

"Real Friends Do the Dirty Work."

Iedereen haat Ward zijn vrouw en wenst haar dood. Vooral Ward zelf. Na talloze gesprekken en overpeinzingen hierover onder zijn kleurrijke groep vrienden, zorgt een toevallig ongeval voor een hele nieuwe reeks van problemen en mogelijkheden.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Dit lijkt mij geen straf om naar te kijken, ik ben benieuwd.

avatar van marbas

marbas

Begin is redelijk, maar eind is ongeloofwaardig, jammer.

gauke

Een tegenstrijdige, slinkse, enigszins morbide, recht-toe-recht-aan, slapstick-achtige zwarte komedie, met de nodige te verwachten misverstanden en flauwekul. Zoals te doen gebruikelijk bij deze producties kregen de personages geen enkele diepte. Niet heel erg slecht, maar met wat meer subtiliteit en brutaliteit had dit een goede hilarische productie kunnen zijn.

avatar van Kondoro

Kondoro

Let's Kill Ward's Wife

Een toch wel redelijke komedie film die van hak op de tak begon en een beetje vreemd eindigde. Kwa komedie was hij goed en heb me prima vermaakt. De titel verklapt natuurlijk al best wel veel over de film zelf. Eigenlijk was het gedeelte toen ze die vrouw wouden laten verdwijnen of ook wel dumpen, best wel slecht. Van het bedenken tot het doen heb ik gemist. Ik kwam net weer binnen gewandeld met mijn vers geperste Jus d'orange en toen werd die vrouw de taart in gedrukt en gewurgd. Daarna vond ik de film echt wel komedies. Toen de film begon vond ik hem niet echt heel veel aan.

Donald Faison speelde de rol als Ward leuk net zoals Scott Foley zijn rol leuk speelde. De rest vond ik iets minder. Vooral aan die politie agent kon ik mij erge.

Het verhaal is leuk het concept is ook wel geinig. Leuk om een tussen door te zien, Met zijn 1u 22m is hij zeker niet lang en ik vind dat prima zat voor deze film. Al om al leuke film om eens een poging aan te wagen en leuk om een keer gezien te hebben.

stinissen (crew films & series)

Inkt zwarte morbide komedie met als hoogte punt de scene in bad.

avatar van SPT

SPT

Flauwe film. Snap überhaupt niet waarom die man ooit met zo'n vervelende vrouw getrouwd is. De acteurs leken af en toe ook geen raad te weten met de matig opgezette dialogen, vond het acteerwerk niet overtuigend overkomen.

avatar van bertus81

bertus81

slechtse film die ik ooit heb gezien

avatar van Night's Watch

Night's Watch

De film voldoet compleet aan de verwachtingen die ik vooraf had, namelijk dat het niet veel is.

Ik had echter zin aan een luchtig filmpje en wou de film toch graag kijken aangezien Amy Acker een rol heeft (erg fan van haar in ''the person of interest'' ) , haar rol was echter dermate klein dat ze de film voor mij niet heeft kunnen redden.

Aan de ene kant had de film langer moeten duren om het verhaal goed uit te werken, aan de andere kant was anderhalf uur ook wel lang genoeg. Dit maakt dat de film zeker geen topper is, maar bij vlagen toch wel vermakelijk.

avatar van Mescaline

Mescaline

Het eerste half uur is helaas redelijk saai en ook de personages komen pas tot leven als Wards wife dood is. Daarna werd het voor mij een leukere film, lekkere zwarte humor en best gewaagd om scenes te laten zien hoe ze het lijk aan stukken hakken en dat Ward zelf gewoon over zijn dode vrouw heen zeikt..
Het einde had wel iets beter gemogen, een beetje te abrupt en de personages hadden best wat dieper uitgewerkt mogen worden maar al met al een gewaagd plotje.

Jammer van het eerste half uur, een film die anders wel een 3 of zelfs een 3,5 had verdiend, voor nu hou ik het op een 2,5*

avatar van renzoroy

renzoroy

Voor mensen die van zwarte humor houden is dit zeker een aanrader. Ik heb aardig moeten lachen om sommige scenes, maar ik hou ook erg van dit soort films, net als very bad things & home sweet hell..