ad

Met onder meer: Rupert Friend, Zachary Quinto en Hannah Ware

Releasedatum: 20 augustus 2015

Over Hitman: Agent 47

"Your Number is Up."

Hitman: Agent 47 gaat over een genetisch gemodificeerde huurmoordenaar. Deze perfecte moordmachine is vernoemd naar de laatste twee cijfers van een in zijn nek getatoeëerde barcode en is het resultaat van tientallen jaren onderzoek en 46 prototypes. Dat heeft ertoe geleid dat 47 over ongekende kracht, snelheid, uithoudingsvermogen en intelligentie beschikt. Zijn nieuwste doelwit is een mega-bedrijf dat het geheime verleden van Agent 47 wil achterhalen, om zo een leger van nog betere moordenaars te creëren. Samen met een jonge vrouw, die misschien in staat is hun machtige en geheime tegenstanders te verslaan, wordt 47 geconfronteerd met zijn verbijsterende afkomst en begint hij een episch gevecht tegen zijn dodelijkste vijand.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Shinobi

Shinobi

'Interview with a Hitman' heeft niets te maken met deze reeks Kondoro0614. Deel twee kun je dit ook niet echt noemen, omdat het hier om een - mislukte - reboot gaat.

avatar van Kondoro

Kondoro

Shinobi schreef:

Nee klopt maar, ik gebruikte het liever als een vergelijking met deze andere twee films.

avatar van Phantasm

Phantasm

Prima aktiefilm die lekker wegkijkt.

Tarkus

Goede actieprent met een prima verhaal.

Niet alleen is dit een misdaadfilm maar ook SF.

En wat dan te zeggen over de locaties, Berlijn is al prima gekozen, maar Singapore is eens zo futuristisch in beeld gebracht, echt mooi om zien.

Ben best tevreden over deze film, met een cast die het ook zeer goed doet.

avatar van Leno

Leno

Vermakelijke B actiefilm die eigenlijk niet in de bios hoort maar daardoor wel een wat hoger budget heeft en daardoor enkele mooie actiescenes kan voorschotelen, zeker op locatie in Singapore zitten er enkele spectaculaire scenes in. De cast is vrij matig, al is de Hitman wel beter dan in het eerste deel. Eigenlijk is de film op alle vlakken wel beter dan het eerste deel, wat ook wel wat zegt over die film.

avatar van Advankoev

Advankoev

Deze reboot van Hitman is zelfs nog dommer dan de film uit 2007. De actie in deze film is gewoon saai en er werd te veel CGI gebruikt dat je heel makkelijk kon zien. De scenes zitten heel erg onlogisch in elkaar en de dialogen zijn cliche. Voor de rest is het acteren en het verhaal erg middelmatig. Ik kan deze film gewoon niemand aanraden, ook niet aan de mensen die de spellen hebben gespeeld

avatar van Decec

Decec

Een goede actie/misdaad/thriller film...

Spannend verhaal...

Prima acteerwerk...

Bekende acteur Rupert Friend (Homeland TV series) speelt goed...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Prima camerabeweging...

Heerlijk genoten...

avatar van Daan258

Daan258

Prima actie filmpje als tussendoor.

Het verhaal is niet heel hoogstaand maar de actie was heerlijk om naar te kijken.

Zeker goed mee vermaakt.

avatar van LOTR-lover

LOTR-lover

Op zich is Hitman: Agent 47 qua actie wel voldoende, maar de film in z'n geheel is echter geen voldoende waard. De casting van Rupert Friend vind ik niet echt passen bij de rol van Agent 47. Ook zijn de dialogen allemaal niet van zo'n bijster hoog kaliber. Een film kan all talk, but no game zijn en aan dat syndroom lijdt Hitman: Agent 47 duidelijk.

5/10 (IMDB)

avatar van mnrk

mnrk

He did what any parent would. He died to save his children.

Deze 2e Hitman film van Aleksander Bach is gewoon een zeer vermakelijke actie film geworden...

Het verhaal is niet helemaal in orde maar mede door de prima locatie's en de actie maakt het toch een film die lekker weg kijkt...

De cast is ook wel op zijn plek in deze film, niks meer en niets minder...

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Degelijk vervolgje... of reboot ik weet het niet. Grootste minpunt is dat Hitman hier wel erg veel haar heeft.

En ja... het is gewoon vermakelijk. Enkele fraaie locaties, vele creativiteit in actie en nog wat vanoudse techniekjes dat is afgekeken van de computerspelletjes. Een coole chick erbij als hulpje en een paar geinige badguys (waaronder de hoofdbadguy), vele futuristische snufjes en gadgets, nog een geschiedenislesje wat betreft het ontstaan van de klonen en ja... Gewoon anderhalf uur vermaak.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

De Hitmanfilm uit 2007 was al slecht en deed de Hitman games geen eer aan, deze reboot is nog veel slechter en weerom is de hoofdacteur een miscast van jewelste!

Thorak schreef:

3 keer aan begonnen en 3 keer binnen een kwartier uit gezet. Niet verwacht dat dit nog slechter kon zijn dan de eerdere verfilming met Olyphant!

Dat is op zich inderdaad een hele prestatie!

avatar van Agent47

Agent47

Redelijk goede actiefilm. Agent 47 wordt nu beter vertolkt door Friend dan zijn vorige voorganger Olyphant. Degelijke actiescènes. Mooie filmlocaties. En een juiste keuze van auto (rode Audi RS7)!

Het is zeker de moeite waard om deze film te bekijken wanneer je houdt van dit soort genre.

avatar van Thorongil

Thorongil

Paar leuke actiescènes maar vooral een teleurstelling.

Agent 47 is eigenlijk maar een figurant in zijn eigen film hier.

avatar van Jonasis9!

Jonasis9!

Mijn broertje: Elian heeft beneden in de woonkamer zijn PS4 staan.

Ik heb in mijn kamer de PS3 staan daarop heb ik alle drie delen van uncharted ik heb ook Skylanders, watchdogs.

En over Hitman er hoort ook een hele history bij het gaat over dat Marwin’s vriendin: Daisy Britt heeft het uitmaakt en op de zelfde dag dat Daisy het uit had gemaakt kreeg Marwin een Motor ongeluk.

In het ziekenhuis werdt Marwin verdooft en toen hij eindelijk wakker werdt riep hij steeds de naam Daisy en toen kreeg Marwin een operatie en Marwin werdt opeens gek door de operatie zo kwam van hem een huurmoordenaar terecht

En als dat filmpje van dat Marwin een huurmoordenaar werdt af is gelopen zit je in eens in de gevangenis dan moet je uit de gevangenis ontsnappen met R2 en X in drukken om te ontsnappen.

Dan krijg je een geheime E-MAIL van iemand namens John Larry die je wilt spreken.

John Larry: Marwin, jij moet een groep van HACKERS voor mij vermoorden of ik dood jou hele familie.

Als je die HACKERS hebt gevonden komt weer een klein filmpje dat de HACKERS op jou kant komen en dan willen ze John Larry terugpakken.

Maar hoe moet je dat doen want jij bent helemaal in LONDON en John Larry is in Chicago je moet een vlot bouwen om naar Chicago te gaan.

Als je bent aangekomen met je vlot wordt je eens wakker in de trein en zijn alle HACKERS weg er zijn criminelen in de trein die je willen uitschakelen en dan moet je vechten tegen ze.

Verder ben ik nog niet gekomen en terug naar de film ik heb hem nog niet gezien maar op YouTube staan er ook Trailers van.

En mijn moeder heeft ook 2 Trailers gezien en zij vondt hem ook wel leuk ze is er echt van overtuigt.

En van mijn moeder mag ik films tot 12 jaar zien en Games tot 18 jaar spelen en we zien deze film steeds bij de kijkwijzer vanaf 16 jaar en 18 jaar we kijken ook bij de Duitse kijkwijzer want ik versta Duits want ik woon ook in Duitsland we kopen de films ook vaak bij meppen Media Markt dat is een stad in Duitsland.

avatar van Sergio Leone

Sergio Leone

• 2017 stemmen

Slecht.

Slecht actiefilmpje over de ganse lijn. Het is ook niet meer dan de versie met Tympothy Olyphant, maar dan precies een stuk goedkoper, slechter. Het gaat allemaal nog wel redelijk snel vooruit, gelukkig, maar ik raad het toch niemand aan om deze te zien. De weinig charismatische hoofdrolspeler Rupert Friend is de perfecte belichaming van de leegheid van de film.

avatar van larsk0

larsk0

Hopelijk vinden we de film vanaf 12 jaar dan mag ik hem zien.

Dit verhaal was beter dan de film....

avatar van Banjo

Banjo

Ik had het niet verwacht maar ik heb me toch prima vermaakt..

avatar van TronMan

TronMan

Als actie film is hij best geslaagd. Het heeft alleen geen bal met de 'games' te maken.Dit is Agent 47 niet. Het uiterlijk en style klopt voor geen ene meter. Dus niet aan de game denken als je dit kijkt. De vorige film was net wat beter.

avatar van TronMan

TronMan

TronMan schreef:

Als actie film is hij best geslaagd. Het heeft alleen geen bal met de 'games' te maken.Dit is Agent 47 niet. Het uiterlijk en style klopt voor geen ene meter. Wat wel debiel is, als agent 48 in beeld komt deze behoorlijk lijkt op het game personage Dus niet aan de game denken als je dit kijkt. De vorige film was net wat beter.

avatar van Pestiis

Pestiis

Hopelijk vinden we de film vanaf 12 jaar dan mag ik hem zien.

Wie zal het ook maar ene reet boeien waar jij of je broertje de playstation hebt staan, of waar je woont of whatsoever?!

Je verkondigt hier een uiterst onsamenhangend verhaal, waar geen touw aan vast te knopen is en wat overigens stikt van de grammaticale fouten!

Ga eerst maar terug naar school en leer Nederlands voordat je hier loos gaat met je compleet oninteressante bullshitverhalen!

avatar van Doerak40

Doerak40

Pestiis schreef:

Wat kan mij het boeien wat jij van een ander lid vind?

Wie ben jij dan wel dat jij over een ander mag oordelen?

Haal snel je hoofd uit de genoemde reet en ga lekker op Facebook trollen!

avatar van Pestiis

Pestiis

Het is niet eens naar jou gericht, dus wat voel jij je aangevallen en op je pik getrapt dan?

Dus ga alsjeblieft niet staan janken voor iemand anders in de plaats... komt vrij zielig over!

Doerak40 schreef:

Wat kan mij het boeien wat jij van een ander lid vind?

Wie ben jij dan wel dat jij over een ander mag oordelen?

Haal snel je hoofd uit de genoemde reet en ga lekker op Facebook trollen!

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2063 stemmen

Pestiis schreef:

knap een enthousiast manneke van vermoedelijk een jaar of 9 lopen af te zeiken. Lees t dan niet zou ik zeggen, je hebt zo'n regel of 100 de kans gehad om af te haken....

avatar van GarudaStr

GarudaStr

Goed verhaal

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Ik ken de games niet. Wel de film uit 2007 met Olyphant. Deze film is aanmerkelijk minder. Ook als actie film niet geweldig...het is allemaal al eens eerder gedaan.

avatar van Simon Belmont

Simon Belmont

Al met al vond ik deze film best in orde. Het is geen superfilm, maar i.t.t. veel films die hoger worden beoordeeld, zit er in elk geval wel een verhaal in. En veel actie. Wat ik ook leuk vond is dat de film zich in Europa en Azie afspeel en niet zoals standaard in Amerika, Dat is wel een verademing. Ik heb mij dus goed vermaakt met dit "tussendoortje".

avatar van pierre18

pierre18

Beetje vaag verhaal met name om de grote waarom-dit-allemaal vraag. Maar de sfeer is best oké en de acties op verschillende locaties met nieuwe elementen zoals een motor van een vliegtuig, zijn leuk om te zien. Ook de rode bloedspetters op de witte trappen was met zorg en overdenking gemaakt. Het was natuurlijk allemaal zwaar overdreven, maar als je het kan brengen als zijnde een 'reëel en mogelijk' gebeuren, dan heeft t een bepaald doel bereikt. Ik ken het verhaal of personage niet van enige PS games, maar het was allemaal leuk en vermakelijk.