Meningen
Hier kun je zien welke berichten Antina als persoonlijke mening of recensie heeft gemarkeerd.
2012 (2009)
Wat een ongeloofelijke stomme, voorspelbare film! De special effects waren over de top en de personages hadden eindeloos veel geluk. Onrealistische gebeurtenissen en daarbij was de speelduur ook nog eens veeeeeel te lang!
Arlen Faber (2009)
Alternatieve titel: The Answer Man
Lief, maar wel wat simpel en voorspelbaar filmpje. Ook vond ik Arlen wat te oud gecast, het had bijna haar vader kunnen zijn en de opa van haar zoontje.. Dat zorgde er toch voor dat ik de romantiek niet erg kon waarderen, kwam wat ongeloofwaardig over.
Avatar (2009)
Bekeken in een IMAX bios in A'dam en vond het een super ervaring! Had van tevoren gedacht dat deze film zo hoog scoorde doordat veel mensen deze film in D3 zouden zien. Ondanks dat dit dus ontzettend leuk was vond ik de film ook erg goed! Leuk verhaal (deed me trouwens een heel klein beetje aan Surrogates (2009) denken) prachtige beelden en een ondenkbare eindeloze fantasie!
Closed for Winter (2009)
Door de lage waardering en slechte beoordelingen ging ik zonder hoge verwachtingen deze film kijken. De film draait niet om wie het gedaan heeft of wat er gebeurd is. Maar laat juist mooi zien hoe de omgeving ermee omgaat, hoe ze het verdriet verwerken en uiteindelijk toch weer verder kunnen met hun leven. Ik vond dit een mooie, pure film en zowel de volwassene Elise (Nathalie Imbruglia) en de jongere Elise zijn pareltjes om naar te kijken!
Jacket, The (2005)
Het begin van deze film vond ik irritant, met name de flashbacks werden wat eng in beeld gebracht en ging te snel en moest te flitsend overkomen (wat het dus niet deed). Naderhand begint de film wat meer te boeien en het einde is zelfs een beetje verrassend te noemen.. Toch ben ik niet heel erg te spreken over deze film en zou ik hem ook niet aan iemand anders aanraden. Ik heb wel genoeg van tijdreis-filmpjes, en als dit onderwerp je wel aanspreekt zijn er veel leukere films te bekijken met dit onderwerp!
Letter to Three Wives, A (1949)
Heerlijke film! Idd vergelijkbaar met Desperate Housewives (i love DH!!), een kijkje in de relatie van 3 vrouwen. Leuk ook dat de 'verteller' uiteindelijk nooit in beeld is gekomen, waardoor je eigen fantasie dit in mag vullen. Leuk-leuk-leuk!
Sunset Blvd. (1950)
Alternatieve titel: Sunset Boulevard
Als groot fan van The Apartment en Some Like it Hot had ik reuze veel zin om te film te gaan bekijken en ben wederom enorm verrast door een filmpje van Billy Wilder! Mooi gefilmd met leuke beelden, passende muziek en de sfeer van toen neemt mij tijdens het bekijken van deze film helemaal in beslag; i love it!