• 8.978.865 stemmen

She-Hulk: Attorney at Law (2022)

Komedie / Sciencefiction | 1 seizoen
1 seizoen

Alternatieve titel: She-Hulk

Genre: Komedie / Sciencefiction

Ontwikkeld door: Jessica Gao

Met onder meer: Tatiana Maslany, Mark Ruffalo en Tim Roth

Release datum: donderdag 18 augustus 2022

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot She-Hulk: Attorney at Law

Jennifer Walters, het nichtje van Bruce Banner oftewel The Hulk, is een succesvolle advocate uit Los Angeles, werkzaam in het opkomende gebied van "bovenmenselijk recht". Wanneer ze een bloedtransfusie nodig heeft en haar neef haar hierbij helpt, krijgt ze krachten die vergelijkbaar zijn met die van hem. Bruce probeert vervolgens haar te leren hoe ze die kan gebruiken. Maar Jennifer weet één ding zeker: ze is geen superheld. Dat zijn immers miljardairs, narcisten, zo vindt ze.

Jennifer Walters / She-Hulk

Emil Blonsky / Abomination

Bruce Banner / Hulk

Dennis Bukowski

Mary MacPherran / Titania

Meningen over She-Hulk: Attorney at Law

avatar van Q Jones

Q Jones

zondag 27 augustus 2023
She-Hulk: Attorney at Law seizoen 1 Ik vond dit heel vermakelijk. Eens wat anders dan alle macho films en series van marvel. Grappig ook die 4de muur. Doe mij nog maar een seizoen
avatar van Martijnnn

Martijnnn

zondag 21 augustus 2022
She-Hulk: Attorney at Law seizoen 1 Als ik zo de recensies lees spat de onzekerheid er af bij sommige mensen. Bij mij als 38 jarige man is niet 1 keer opgekomen dat het denigrerend naar mannen is. Ik kijk met mijn vriendin en die voelt zich ook niet eens superieur ofzo. (Misschien dat het concept vriendin al die boze mensen ook vreemd is natuurlijk) Dat zelfde gezeur hoorde je ook al bij MS marvel en Captain Marvel. Jezus man sta is wat steviger in je schoenen er is niemand die je wil beledigen of iets af wil pakken. En dat allemaal omdat sommige mensen ooit ergens het woord woke hebben gelezen en nooit echt hebben begrepen wat het daadwerkelijk betekent. Eerste aflevering is leuk, Maslaney zet een grappige en sympathieke rol neer en ook leuk dat Bruce Banner zo'n grote rol heeft in de eerste aflevering. Maar ik na natuurlijk niet stemmen want ik moet nog een bult afleveringen!

clubsport_tv

vrijdag 19 augustus 2022
She-Hulk: Attorney at Law seizoen 1 Na 1 aflevering is het raamwerk al eigenlijk weer duidelijk , het hoofdplot bestaat uit het ophemelen van vrouwen en om dat te doen moeten we alle mannen denegreren op welke manier dan ook , zwakte , incompetentie of kwaadaardigheid . Tergelijkertijd moet Jen Walters gelijk overal goed in zijn en natuurlijk ook beter dan haar neef, en dat maakt haar karakter natuurlijk doodsaai . Om de boodschap verder te maskeren verpakken we de boel in een komedie jasje zodat er zogenaamd ook wat te lachen valt ( jammer dat een grapje over Cap die zogezegd nog maagd zou zijn ) nou niet echt om te schateren is . Dit is wat je krijgt als je een talentloze feministische schrijfster als Jessica Gao aan het roer laat .
avatar van Uier

Uier

zaterdag 22 oktober 2022
She-Hulk: Attorney at Law seizoen 1
Ola schreef:
het is net zo krom als. "Je moet de film afkijken anders mag je niet stemmen" volgens mij is het meer een manier om de negatieve cijfers te filteren die er in begin zijn wn eigenlijk ook terecht zijn voor deze troep.
Inderdaad. Dit is hetzelfde als iemand verplichten zijn bord leeg te eten alvorens aangegeven mag worden dat het gerecht niet te vreten was. Bij She-Hulk wist je ook na enkele afleveringen dat deze bagger niet beter gaat worden. Dus zeer vreemd dat een negatieve stem dan niet geoorloofd is. Moviemeter grossiert sowieso in schijnheilige regels.