• 8.985.851 stemmen

She-Hulk: Attorney at Law

She-Hulk: Attorney at Law seizoen 2?

Zal er een seizoen 2 beschikbaar komen voor de tv-serie She-Hulk: Attorney at Law? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van She-Hulk: Attorney at Law.

Het laatste bij ons bekende seizoen van She-Hulk: Attorney at Law (Seizoen 1) dateert van 2022.

She-Hulk: Attorney at Law Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 2) van She-Hulk: Attorney at Law? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over She-Hulk: Attorney at Law seizoen 2 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

She-Hulk: Attorney at Law Serie Informatie

She-Hulk: Attorney at Law is een Komedie / Sciencefiction-serie uit 2022. Geregisseerd door Kat Coiro met onder meer de acteurs Tatiana Maslany, Tim Roth en Mark Ruffalo .

Jennifer Walters, het nichtje van Bruce Banner oftewel The Hulk, is een succesvolle advocate uit Los Angeles, werkzaam in het opkomende gebied van "bovenmenselijk recht". Wanneer ze een bloedtransfusie nodig heeft en haar neef haar hierbij helpt, krijgt ze krachten die vergelijkbaar zijn met die van hem. Bruce probeert vervolgens haar te leren hoe ze die kan gebruiken. Maar Jennifer weet één ding zeker: ze is geen superheld. Dat zijn immers miljardairs, narcisten, zo vindt ze.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 2,52 met in totaal 58 stemmen. De serie heeft momenteel 1 seizoen.