• 8.978.866 stemmen

Genre: Misdaad / Drama

Ontwikkeld door: Farhad Safinia

Met onder meer: Kelsey Grammer, Connie Nielsen en Jeff Hephner

Release datum: vrijdag 21 oktober 2011

Eerst uitgezonden op: starz (Verenigde Staten)

Plot Boss

De meedogenloze burgemeester Tom Kane zit als een spin in het midden van de macht van Chicago. Maar wat niemand weet is dat Kane een groot geheim heeft. Zijn vertrouwde adviseurs Kitty O'Neill en Ezra Stone weten wel beter dan ernaar te vragen. Kane's vrouw Meredith weet van niets. De enige die de waarheid zou kunnen blootleggen is Emma, de vervreemde dochter van Kane. Dit wordt de zwaarste termijn voor Kane als burgemeester.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Komt er een Boss seizoen 3?

Mayor Tom Kane

Meredith Kane

Sam Miller

McCall Cullen

Mona Fredricks

Trey Rogers

Meningen over Boss

maandag 21 november 2016
Boss seizoen 2 Fantastische serie die in seizoen 2 dezelfde kracht heeft weten te behouden als in seizoen 1. Wat ontzettend zonde dat deze show gecanceld is. Tot en met de laatste seconde op het puntje van mijn stoel gezeten. Top.

zondag 30 april 2017
Boss seizoen 2 Geheel onverwacht één van de strafste TV-series die ik ooit gezien heb. Torenhoog niveau op alle mogelijke vlakken. Messcherp politiek spel en ijzersterk drama. Ongelooflijk veelbelovend ook wat de inzet van het derde seizoen betreft. Helaas. De ongelukkige programmatie en het feit dat dit in het vaarwater van 'House of Cards' zat heeft de show geheel onterecht genekt. Toch jammer dat de afsluitende TV-film er dan toch niet van gekomen is. Dat vond ik nochtans een schitterend idee. Dit is zo'n project waarvan ik blijf hopen dat Netflix het zou aandurven dit op te pikken en alsnog te vervolledigen.