• 8.978.860 stemmen

Met onder meer: Kim Hyun-joo, Yoo Ah-in en Kim Sung-cheol

Oorspronkelijke taal: Koreaans

Release datum: vrijdag 19 november 2021

Plot Jiok

In Seoul zijn er mensen die te horen krijgen wanneer ze zullen sterven. Wanneer deze tijd is aangebroken verschijnen er bovennatuurlijke wezens die de slachtoffers vermoorden en zo veroordelen tot de hel. In alle chaos staat er ook een religieuze leider op die beweert dat alleen zondaars uitgekozen worden. Samen met zijn volgers kiest hij de kant van de mysterieuze wezens. Een lokale advocate probeert de mensen die te horen hebben gekregen dat ze naar de hel gaan juist te beschermen.

Meningen over Jiok

avatar van umbra

umbra

vrijdag 26 november 2021
Jiok seizoen 1 Nee deze kan het succes van 'Squid Game' niet evenaren. Het begint nog allemaal leuk en spannend, maar, naarmate serie vorderde, heerste toch eentonigheid en verveling.

StanStan

maandag 10 januari 2022
Jiok seizoen 1 Ik vond het een boeiende serie. Vooral om te zien hoe een maatschappij reageert op een bijzondere gebeurtenis. Dat vond ik ook boeiend aan Don't look up. En ze acteerden goed, ingetogen. Behalve natuurlijk die vlogger, maar dat paste er goed in.

stinissen

woensdag 1 december 2021
Jiok seizoen 1 Vréselijk en dan ook nog die vervelende onder brekingen van dat ongelofelijk irritante roze mannetje.