• 8.978.888 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: James Gunn

Met onder meer: John Cena, Steve Agee en Danielle Brooks

Release datum: donderdag 13 januari 2022

Eerst uitgezonden op: HBO Max (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot Peacemaker

Peacemaker gelooft heilig in de mogelijkheid om wereldvrede te verwezenlijken. Hij is echter zo toegewijd aan dit goede doel, dat hij bereid is mensen te doden teneinde dit te behalen. De oorsprong van deze 'superheld' wordt uitgelicht, alsmede zijn missies na zijn optreden in 'The Suicide Squad'.

Peacemaker

Meningen over Peacemaker

avatar van John Milton

John Milton

zondag 20 maart 2022
Peacemaker seizoen 1 Er zitten wat flauwe momenten in, maar Gunn en de cast laten het veelal wel werken wat mij betreft. Wie The Suicide Squad (2021) leuk vond, gaat zich hier ook wel mee vermaken. Leuke dame trouwens, die mevrouw James Gunn.
avatar van james_cameron

james_cameron

woensdag 6 april 2022
Peacemaker seizoen 1 Zeer vermakelijke, heerlijk botte spin-off van de film Suicide Squad, die doorgaat waar de film ophield. John Cena is verrassend goed in de titelrol; hij heeft een grote reeks heerlijk foute monologen en opmerkingen toebedeeld gekregen en hij weet zich zonder enige moeite staande te houden. De cast om hem heen is ook eersteklas. Niet iedereen zal deze weinig subtiele cocktail van lomp geweld, zwarte humor en ultrafoute glamrock kunnen waarderen, maar ik verheug me alvast op een tweede seizoen.

DiskjockeyEast_tv

vrijdag 8 april 2022
Peacemaker seizoen 1 Zoals de film Suicide Squad mij echt positief verraste is dit voor m ij een domper. Cena speelt de rol wel heerlijk bot en goed. Ook Robert Patrick is goed gecast, maar de afleveringen zijn langdradig, bevatten geen actie en op een gegeven moment betrapte ik mezelf dat ik eigenlijk niet eens meer wist waar het nou over ging en wat ieders motieven zijn. Nee... Je merkt dat het budget laag is.