• 10.604 nieuwsartikelen
  • 8.968.857 stemmen

Peacemaker - Seizoen 1 (2022)

Show titel: Peacemaker

Afleveringen: 8

Speelduur: 5 uur en 49 minuten

Ontwikkeld door: James Gunn

Met: John Cena, Steve Agee en Danielle Brooks

Datum van release: donderdag 13 januari 2022

Eerst uitgezonden op: HBO Max (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk seizoen 1 via HBO Max
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Peacemaker

Peacemaker gelooft heilig in de mogelijkheid om wereldvrede te verwezenlijken. Hij is echter zo toegewijd aan dit goede doel, dat hij bereid is mensen te doden teneinde dit te behalen. De oorsprong van deze 'superheld' wordt uitgelicht, alsmede zijn missies na zijn optreden in 'The Suicide Squad'.

Afleveringen Seizoen 1 (2022)

1. 1. A Whole New Whirled

13 januari 2022 (47 minuten)

2. 2. Best Friends, For Never

13 januari 2022 (41 minuten)

3. 3. Better Goff Dead

13 januari 2022 (40 minuten)

4. 4. The Choad Less Traveled

20 januari 2022 (47 minuten)

5. 5. Monkey Dory

27 januari 2022 (43 minuten)

6. 6. Murn after Reading

3 februari 2022 (47 minuten)

7. 7. Stop Dragon My Heart Around

10 februari 2022 (39 minuten)

8. 8. It's Cow or Never

17 februari 2022 (45 minuten)

avatar van Boelie17

Boelie17

Volgens mij is de serie op Disney genaamd Peacemaker een Finse serie en is deze daar (nog) niet te zien.

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

Boelie17 schreef:

Dit is een HBOMax serie, komt niet op Disney+.

avatar van Boelie17

Boelie17

Precies mijn punt. Toch staat er bekijk seizoen 1 via Disney+. Lijkt me niet te kloppen.

avatar van jacobine_rodijk

jacobine_rodijk

Ah, ik zie het staan. Klopt inderdaad niet, maar ik heb de klassieke layout dus dacht dat het daar aan lag.

avatar van MrEd

MrEd

Snap niet helemaal waar de hoge score van IMDb vandaan komt. Serie heeft zijn leuke momenten maar voor de rest is het maar een flauwe boel. Beetje meeliften op het succes van deadpool en the boys.

avatar van John Milton

John Milton

Er zitten wat flauwe momenten in, maar Gunn en de cast laten het veelal wel werken wat mij betreft. Wie The Suicide Squad (2021) leuk vond, gaat zich hier ook wel mee vermaken. Leuke dame trouwens, die mevrouw James Gunn.

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME. (moderator series)

Cena gaat The Rock voorbij. Lekker bezig John

avatar van james_cameron

james_cameron

Zeer vermakelijke, heerlijk botte spin-off van de film Suicide Squad, die doorgaat waar de film ophield. John Cena is verrassend goed in de titelrol; hij heeft een grote reeks heerlijk foute monologen en opmerkingen toebedeeld gekregen en hij weet zich zonder enige moeite staande te houden. De cast om hem heen is ook eersteklas. Niet iedereen zal deze weinig subtiele cocktail van lomp geweld, zwarte humor en ultrafoute glamrock kunnen waarderen, maar ik verheug me alvast op een tweede seizoen.

avatar van DiskjockeyEast

DiskjockeyEast

Zoals de film Suicide Squad mij echt positief verraste is dit voor m ij een domper. Cena speelt de rol wel heerlijk bot en goed. Ook Robert Patrick is goed gecast, maar de afleveringen zijn langdradig, bevatten geen actie en op een gegeven moment betrapte ik mezelf dat ik eigenlijk niet eens meer wist waar het nou over ging en wat ieders motieven zijn. Nee... Je merkt dat het budget laag is.

avatar van MovieHolic

MovieHolic

• 2043 stemmen

Lachen dit!! Humor, actie en lomp en onbenullig tegelijk. Ik denk dat ze het wat afgekeken hebben van the Boys en willen meeliften op dat succes. Van mij mogen ze. Ik heb S1 met veel plezier gebinged.

avatar van Corcicus

Corcicus

De eerste scène is een innige kus van een intercultureel lesbisch koppel en in de tweede scène volgt een preek over toxic masculinity. Tja, dan weet je het wel. De actie is degelijk, maar schaars en van ondergeschikt belang. +1* voor de muziek van Nashville Pussy.

avatar van DragQueen

DragQueen

Zeer vermakelijke serie uit de DC stal, omtrent superheld Peacemaker, erg tof neergezet door John Cena overigens. De serie pakt qua verhaal eigenlijk de draad op na de gebeurtenissen uit The Suicide Squad (2021). Het geboden verhaaltje is leuk bedacht, en de humor, actie en zeer toffe cast, personages en soundtrack, maken dit voor mij een heerlijke serie. Ik kijk reikhalzend uit naar een tweede seizoen, maar als ik online een beetje de berichtgevingen lees, zal dat nog een paar jaar op zich laten wachten. Ontzettend jammer.

4 Sterren.

avatar van teigertje

teigertje

Eindelijk een fantastische serie van DC.

R rated en met een ontzettend leuk spelende cast.

En met een spannend verhaal en veel humor.

En veel aktie, en prachtige special effecten.

En stay tuned, voor een speciale verassing in de laatste aflevering.

Zeer verassend en geslaagd.