• 8.978.862 stemmen

The Book of Boba Fett (2021-2022)

1 seizoen

Alternatieve titel: Star Wars: The Book of Boba Fett

Status: In productie

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Jon Favreau, Dave Filoni, Robert Rodriguez, Kathleen Kennedy, Jon Favreau, Dave Filoni, Robert Rodriguez en Kathleen Kennedy

Met onder meer: Temuera Morrison, Ming-Na Wen en Jennifer Beals

Release datum: woensdag 29 december 2021

Eerst uitgezonden op: Disney+ (Nederland)

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot The Book of Boba Fett

In The Book of Boba Fett navigeren de legendarische premiejager Boba Fett en huurling Fennec Shand door de onderwereld van de Melkweg. Ze keren terug naar de woestijn van Tatooine om het gebied te claimen dat ooit werd geregeerd door Jabba the Hutt en zijn misdaadsyndicaat.

Fennec Shand

Meningen over The Book of Boba Fett

avatar van james_cameron

james_cameron

zondag 20 februari 2022
The Book of Boba Fett seizoen 1 Ook bekend als The Mandalorian seizoen drie. Het is tekenend dat de afleveringen waarin de titelfiguur niet meedoet tot de betere van de serie behoren. Niet dat alle fouten te wijten zijn aan het niet bijster interessante personage; de verhaallijntjes zijn gewoonweg niet zo boeiend en de scripts zijn rommelig en onsamenhangend. Qua sfeer is dit meer dan ooit een western, soms wel heel erg letterlijk. De laatste drie afleveringen zijn duidelijk de beste, maar nergens wordt The Mandalorian overtroffen. En bepaalde aktiescenes zijn om te huilen zo knullig. Die suffe woke crisisjeugd op die gekleurde scootertjes... dat is beneden alle peil en wil je zeker niet in Star Wars zien.
avatar van Monique-1974

Monique-1974

woensdag 5 oktober 2022
The Book of Boba Fett seizoen 1 Ik vond het erg goed gemaakt en oké de laatste 2 afleveringen zit inderdaad de Mandalorian erin,maar om het nu Mandalorian 3 te noemen, nee! Robert Rodriguez vind ik een ontzettend goede regisseur/producer. Ik hou van zijn films maar ook van Quinten Tarantino en tja de absurde humor zit er op z'n 'star wars' in vind ik persoonlijk. Ik hou wel van die grappen. Verders is het een echt goede serie. Ik ben benieuwd naar seizoen 2 (Mocht die er ooit komen!) Ik heb the making of ook gekeken op Disney+ en vond die ook erg goed. Jon Favreau is een goede acteur maar ook regisseur en maker/schrijver etc. Samen met die Dave. Goede serie!
avatar van thomzi50

thomzi50

maandag 14 februari 2022
The Book of Boba Fett seizoen 1 Mijn hemel, wat een teleurstelling. Ontzettend lui geschreven - die dialogen! - en met een zwalkende spanningsboog. Voelde nergens spannend, groots of belangrijk. En wat ik ook zo jammer vond: in niets deed deze Boba Fett me nog denken aan het charismatische bijpersonage uit de oorspronkelijke Star Wars-films.

rafke pafke

donderdag 17 februari 2022
The Book of Boba Fett seizoen 1 Ontstellend zwak. De seizoensfinale geraakt amper aan Stargate niveau. Er zijn er al wat geweest maar dit is voor mij toch de grootste miskleun uit het SW universum dusver.