• 8.978.848 stemmen

Genre: Horror / Mystery

Ontwikkeld door: Don Mancini

Met onder meer: Brad Dourif, Jennifer Tilly en Zackary Arthur

Release datum: dinsdag 12 oktober 2021

Eerst uitgezonden op: SyFy (Verenigde Staten)

Plot Chucky

Wanneer er een klassieke Chucky pop opduikt bij een rommelmarkt in een buitenwijk, raakt een idyllisch Amerikaans stadje in chaos verstrengelt. Enkele tijd daarna vinden er zich een reeks gruwelijke moorden plaats die de geheimen als hypocrisie van de stad bloot lijken te leggen. Ondertussen dreigt de komst van zowel vijanden als bondgenoten uit Chucky's verleden de waarheden achter de gepleegde moorden te onthullen, evenals de geheimzinnige oorsprong achter hoe Charles Lee Ray van een ogenschijnlijk gewoon kind transformeerde tot de beruchte "Lakeshore Strangler."

Komt er een Chucky seizoen 4?

Meningen over Chucky

avatar van umbra

umbra

dinsdag 19 oktober 2021
Chucky seizoen 1 1ste aflevering was best aardig, de laatste Child's Play vond ik ook best goed, nu een serie over Chucky, ik zeg volmondig JA
avatar van Levivdm01

Levivdm01

dinsdag 8 augustus 2023
Chucky seizoen 2 Chucky Seizoen 2 vind ik persoonlijk leuker dan Chucky Seizoen 1. Ik vind het gedoe over Jennifer Tilly en die 2 dochters van dr vind ik minder leuk om naar te kijken, het is leuk dat de makers Chucky zijn quote hebben veranderd van Wanna Play naar Wanna Pray, Wanna Pray past beter bij Seizoen 2. Ik ben erg benieuwd naar Chucky Seizoen 3!

pedro

zaterdag 4 december 2021
Chucky seizoen 1 Voor mij mogen ze er absoluut mee stoppen, voor oudere kinderen is dit misschien nog leuk, maar voor mij was het oervervelend en kinderlijk, we hebben het nu allemaal al wel gezien, na enkele afleveringen heb ik deze pop dan ook uit gezet, uitmelken noemt men dit, zoals bv bij de Police Academy films, zijn er geloof ik 2008 van....

bjerik76_tv

vrijdag 14 januari 2022
Chucky seizoen 1 matig. de pop is en blijft inderdaad eng te zien, en brengt nostalgische gevoelens naar boven van de vroegere originele films. Toch blijft de 1e film het aller beste, ( ook al was de remake ook niet erg slecht) en zowel de vervolgen als deze serie evenaart dat niet. wat storend was, was dat de linken / tijdslijnen van vroeger rommelig waren. vanaf all 6 word een beetje duidelijk hoe deze cucky in nieuwstaat ineens weer opgedoken is, terwijl daarvoor wat onduidelijke flash backs waren, die achteraf dan eigenlijk nog mee vragen opleverde. Het speelt zich in het heden af ( aangezien de mobieltjes en het internet ..) maar de stukjes " vroeger" en hoe de pop in all 1 weer in gehele nieuwstaat verkocht werd op een garden sale is volkomen onduidelijk na welk filmdeel en hoe dit in nieuwstaat daar terecht is gekomen. daarnaast is alles in de film ook wel iets te gelikt en soms ook niet echt overtuigend neergezet. Het is echt voor de tieners gemaakt, met voorspelbare scenes. de special effecten waren niet altijd geweldig. wel grappig veel oude gezichten uit de films terug te zien