• 8.978.936 stemmen

Ontwikkeld door: Jim Mickle en Beth Schwartz

Met onder meer: Christian Convery, Nonso Anozie en Adeel Akhtar

Release datum: vrijdag 4 juni 2021

Plot Sweet Tooth

Tien jaar geleden veroorzaakte "The Great Crumble" grote schade aan de wereld en leidde tot de mysterieuze opkomst van hybriden - baby's die als deels mens, deels dier werden geboren. Veel mensen weten niet zeker of hybriden de oorzaak of het gevolg zijn van het virus en daarom zijn ze bang voor ze en jagen ze erop. Na een decennium van veilig leven in zijn afgelegen boshut, raakt een hybride hertenjongen genaamd Gus onverwachts bevriend met een rondtrekkende eenling genaamd Jepperd. Samen gaan ze op een buitengewoon avontuur door wat er nog over is van Amerika, op zoek naar antwoorden - over de oorsprong van Gus, het verleden van Jepperd en de ware betekenis van thuis.

Meningen over Sweet Tooth

avatar van wwelover

wwelover

maandag 7 juni 2021
Sweet Tooth seizoen 1 Mooi gemaakt, interessant verhaal maar wel wat zoet. Wel erg jammer is dat ik juist ben gaan kijken voor Will Forte en dat die dan al in aflevering 1 doodgaat.

dinsdag 8 juni 2021
Sweet Tooth seizoen 1 Laat ik de soundtrack nu net één van de meest positieve punten vinden.

mark080959_tv

zondag 13 juni 2021
Sweet Tooth seizoen 1 In de oomschrijving staat dat hij niet te zien is bij Netflix. Daar is hij juist wel. Dan de inhoud. Ik ben gaan kijken omdat mijn vrouw er helemaal weg van was. Ik vind het verhaal niet helemaal onsmakelijk, maar zo vreselijk traag uitgevoerd. Na overleg hebben we nu de snelheid op 1,5 gezet en dan kan ik mijn ogen net open houden.

rondh_tv

zondag 30 april 2023
Sweet Tooth seizoen 2 Waar ik seizoen 1 erg leuk vond, is dit seizoen een stuk minder. Ik vond het erg rommelig, langdradig en acteerwerk waa een stuk minder. Ik had het idee dat de makers van de serie het niet echt weten wat ze willen en welke kant ze op willen gaan. Het oogde goedkoop. Veel dialogen gingen nergens over, had niks met het verhaal te maken. Jammer!