The Fosters (2013-2018)

mijn gemiddelde

Ontwikkeld door Brad Bredeweg en Peter Paige

The Fosters is een meeslepende drama-serie over een multi-etnische familie van biologische en pleegkinderen. De kinderen worden opgevoed door twee moeder, Stef Foster, een toegewijde politieagente en Lena Foster, een onderdirecteur op een middelbare school. Zij hebben een hechte, liefdevolle familie met Stef haar biologische zoon Brandon, uit een vorig huwelijk en hun geadopteerde tweeling, Mariana en Jesus. Hun leven wordt verstoord wanneer Lena Callie ontmoet. Callie is een tiener die een gewelddadig leven achter de rug heeft. Zij heeft haar hele leven bij verschillende pleeggezinnen gewoond. Lena en Stef nemen Callie in huis. Ze dachten dat het slechts voor enkele weken zou zijn totdat er een meer permanente verblijfplaats voor haar zou komen. Door wat er vervolgens gebeurt, moeten Lena en Stef de keuze maken of zij Callie een kans geven, en of er ruimte is in hun huis - en hun hart- voor nog een pleegkind.

Er is in totaal 28 keer op de seizoenen van deze serie gestemd, met een gemiddelde van 3,41 sterren. De standaardafwijking van deze stemmen is 0,92

Seizoenen