• 11.795 nieuwsartikelen
  • 9.062.295 stemmen

The Fosters - Seizoen 3 (2015-2016)

Show titel: The Fosters

Afleveringen: 20

Speelduur: 14 uur

Ontwikkeld door: Peter Paige, Bradley Bredeweg, Bradley Bredeweg en Peter Paige

Met: Sherri Saum, Teri Polo en Maia Mitchell

Datum van release: maandag 8 juni 2015

Eerst uitgezonden op: ABC Family (Verenigde Staten)

• Disney+ Bekijk seizoen 3 via Disney+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot The Fosters

The Fosters is een meeslepende drama-serie over een multi-etnische familie van biologische en pleegkinderen. De kinderen worden opgevoed door twee moeder, Stef Foster, een toegewijde politieagente en Lena Foster, een onderdirecteur op een middelbare school. Zij hebben een hechte, liefdevolle familie met Stef haar biologische zoon Brandon, uit een vorig huwelijk en hun geadopteerde tweeling, Mariana en Jesus. Hun leven wordt verstoord wanneer Lena Callie ontmoet. Callie is een tiener die een gewelddadig leven achter de rug heeft. Zij heeft haar hele leven bij verschillende pleeggezinnen gewoond. Lena en Stef nemen Callie in huis. Ze dachten dat het slechts voor enkele weken zou zijn totdat er een meer permanente verblijfplaats voor haar zou komen. Door wat er vervolgens gebeurt, moeten Lena en Stef de keuze maken of zij Callie een kans geven, en of er ruimte is in hun huis - en hun hart- voor nog een pleegkind.

Afleveringen Seizoen 3 (2015-2016)

1. 1. Wreckage

8 juni 2015 (42 minuten)

De familie dealt met de nasleep van het ongeluk. Stef is vastberaden om de bestuurder te vinden die verantwoordelijk is voor het auto-ongeluk. Callie blijft vrijwilligerswerk doen bij het inloopcentrum waar ze AJ ontmoet. AJ is een pleegkind dat weggelopen is om zijn oudere broer te vinden. Brandon begint bij het Idyllwild muziekprogramma en realiseert zich snel dat hij serieuze concurrentie heeft. Jude vertelt Connor dat hij liever heeft dat hun relatie geheim blijft op school.

2. 2. Father's Day

15 juni 2015 (42 minuten)

Als deel van hun jaarlijkse traditie, nodigen Stef en Lena Mike uit voor een Vaderdag brunch. Jude verrast iedereen, zeker Callie, door zijn biologische vader, Donald, uit te nodigen. Callie brengt Vaderdag door bij de Quinns en hoort verrassend nieuws. Gefrustreerd door zijn situatie bij Idyllwild, blaast Brandon stoom af met zijn klasgenoten.

3. 3. Déjà Vu

22 juni 2015 (42 minuten)

Wanneer de familie geïnteresseerd raakt in het opnemen van AJ, twijfelt Callie of ze hem wel kan vertrouwen. Stef verrast Lena met goed nieuws over Monte. Jude heeft problemen om door te gaan na het schietincident.

4. 4. More Than Words

29 juni 2015 (42 minuten)

Nadat ze elkaar 20 jaar niet hebben gezien, komt Lena's broer Nate op bezoek. Als haar halfbroer op bezoek komt, eist zij een verontschuldiging voor iets wat hij jaren terug tegen haar moeder heeft gezegd. Cole nodigt Callie, Jude en Connor uit voor een LGBTQ bal.

5. 5. Going South

6 juli 2015 (42 minuten)

Callie overtuigt Brandon ervan om op een mysterieuze trip naar Mexico te gaan. Stef en Lena ontdekken een negatieve zwangerschapstest in de vuilnisbak en vragen zich af of iemand in het huis zich zorgen maakt over een zwangerschap.

6. 6. It's My Party

13 juli 2015 (42 minuten)

Callie denkt dat zij haar verjaardag alleen met de familie viert, maar Jude verrast haar met een huisfeest. Jude zijn verrassing kan Callies en Mariana's geheim onthullen wanneer hij onschuldig Rafael en Wyatt uitnodigt. Mariana en Callie besluiten om samen een auto te kopen, zonder het aan hun moeders te vertellen.

7. 7. Faith, Hope, Love

27 juli 2015 (42 minuten)

Stef en Lena twijfelen of zij hun zege moeten geven als de biologische grootvader van Mariana vertelt dat ze gedoopt moet worden om de peettante van haar halfzusje Isabella te worden. Callies acties tijdens haar verjaardag worden genoemd door Stef en ze nemen een grote beslissing om haar adoptie niet in gevaar te brengen.

8. 8. Daughters

3 augustus 2015 (42 minuten)

Rita's dochter duikt onverwachts op. Callie ziet een andere kant van Rita en leert dat er een reden zit achter de gespannen relatie. Stef ontdekt nieuwe aanknopingspunten voor de zaak over het doorrijden na een ongeval. Brandon confronteert zijn moeders over de spanningen in huis.

9. 9. Idyllwild

10 augustus 2015 (42 minuten)

De familie gaat naar Idyllwild voor Brandons muziekcompetitie waar lang gekoesterde gevoelens geopenbaard worden en geheimen die levens doen veranderen worden onthult. Callie komt in gevaar wanneer zij Carmen Brookes motieven vraagt. Mike is getuige van een onverwachtse connectie die Stefs theorie ondersteunt.

10. 10. Lucky

17 augustus 2015 (42 minuten)

Te midden in de spanningen van hun eigen relatie, houden Stef en Lena een 40-jarig huwelijksfeest voor de ouders van Lena. Callie staat voor de rechter die de consequenties van haar acties zal bepalen. Ze houdt een geheim bij zich die alles zou kunnen veranderen. Mariana beslist dat ze een manier moet vinden om het weer goed te maken met Mat.

11. 11. First Impressions

25 januari 2016 (42 minuten)

Callie is nu officieel geadopteerd door de Adams-Foster familie. Ze moet haar gevoelens voor Brandon opzij zetten. Ze stort zich volledig op haar 'Fost and Found' website, dat zelfs de aandacht van een investeerder trekt. Na zijn optreden in Disney Hall, wordt Brandon benadert door een werver van Juilliard. Mariana start haar campagne om Junior klaspresident te worden. Jesus probeert de reden te verbergen waarom hij niet terug wilt naar de worstelschool. Wanneer Mike erachter komt dat AJ een geheim voor hem heeft, weet hij niet wat hij met die informatie moet doen. Jude moet het feit onder ogen zien dat Connor besloten heeft om bij zijn moeder te gaan doen. Een serieus medisch probleem voor Stef zorgt voor een meningsverschil tussen Lena en Stefs moeder, Sharon. Sharon stelt haar vrijzinnige vriend Will voor aan de familie.

12. 12. Mixed Messages

1 februari 2016 (42 minuten)

Brandon is boos wanneer hij erachter komt dat zijn geheim met Callie in gevaar is. Lena en Stefs moeder zijn het niet eens over hoe Stef met haar diagnose om moet gaan. Mariana's strijd om Junior klaspresident te worden, wordt heftig wanneer de haat tussen haar en Lexi tot een hoogtepunt komt.

13. 13. If and When

8 februari 2016 (42 minuten)

Callie is verrast wanneer ze erachter komt dat Jude tijd doorbrengt met Jack, een eigenzinnig pleegkind dat ze hebben ontmoet tijdens een pleegkind evenement. Brandon en Mat beslissen dat ze Romeo & Julia in de vorm van een rock musical gaan schrijven voor de eindopdracht, maar ze zijn het er niet over eens wie Julia moet gaan spelen. Jesus vraagt aan Ana de identiteit van zijn en Mariana's biologische vader.

14. 14. Under Water

15 februari 2016 (42 minuten)

Nadat Callie en Jude erachter komen dat Jack wordt mishandeld door de andere jongens in zijn pleeggroep, gaan ze naar de advocaat die gespecialiseerd is in pleegkinderen, Justina, om hem te helpen. Jesus wil Gabe leren kennen op het werk, terwijl Nick hem probeert te overtuigen om de waarheid te vertellen. Mariana is verrast wanneer Nick haar mee uitvraagt.

15. 15. Minor Offenses

22 februari 2016 (42 minuten)

Nadat Stef en Lena hun zorgen uiten over Callie, gaat Callie naar Rita voor advies. In de hoop Mariana te imponeren, gaat Nick naar Jesus voor advies om hun eerste date te plannen. Stef herstelt van een medische ingreep.

16. 16. EQ

29 februari 2016 (42 minuten)

Brandons eindopdracht komt in gevaar wanneer een student zijn zorgen uit over het verheerlijken van zelfmoord in het stuk. Het schoolbestuur moet stemmen of de musical van Romeo en Julia op Anchor Beach door kan gaan. Rita's dochter Chloe neemt contact op met Callie, nadat Rita weigert om de telefoontjes op te nemen. Stef geeft les aan een klas als onderdeel van een Jongeren Outreach Programma.

17. 17. Sixteen

7 maart 2016 (42 minuten)

Jesus is boos nadat zijn plannen voor een rustige verjaardag door Mariana worden gedwarsboomd. Zij is bezig met het plannen van een groot dansfeest. Jude is opgewonden door het vooruitzicht dat Conor een weekend op bezoek komt. Callie en Brandon sluiten een deal, ze spreken af dat ze allebei hun nieuwe vlam niet meenemen naar huis of naar familiegelegenheden.

18. 18. Rehearsal

14 maart 2016 (42 minuten)

Brandon moet scheidsrechter spelen tussen de twee sterren in zijn show, Mariana en Mat. Callie getuigt voor Daphne in een poging om haar te helpen om haar dochter terug te krijgen.

19. 19. The Show

21 maart 2016 (42 minuten)

Terwijl ze stukken uit het stuk van Romeo en Julia Opvoeren, worden Mat en Mariana gedwongen om de diepte van hun gevoelens voor elkaar onder ogen te zien. De musical maakt veel emoties los bij de Adams-Foster familie, hierdoor moeten ze nadenken over recente gebeurtenissen. Stef wordt opgeroepen voor huiselijk geweld, dit leidt tot een tragische ontdekking.

20. 20. Kingdom Come

28 maart 2016 (42 minuten)

Een tragisch verlies brengt de familie samen. Ondanks Callies twijfels, gaat Justiana door met het plannen van het Fost and Found lanceringsfeest. Brandon vertelt zijn moeders dat Cortney een zoon heeft.

avatar van Miszmi

Miszmi

Een serie met veel mogelijkheden, maar waarbij ik het idee heb dat deze mogelijkheden niet optimaal benut worden. Over het algemeen gebeurt er genoeg, maar bepaalde dingen, zoals de liefde tussen Callie en Brandon, worden vreselijk uitgemolken. Dit had beter gekund en denk ook wel gemoeten om de gehele serie interessant te houden. Het is allemaal vrij voorspelbaar. Dit seizoen is volgens mij de eerste waar daadwerkelijk naar een climax is toegewerkt, dit betreft de uitzending The Show. Ik heb de laatste aflevering natuurlijk nog niet gezien, maar ik betwijfel of de season finale beter gaat worden dan deze aflevering. Mooie, goed uitgewerkte aflevering.

Al met al denk ik dat 3.5* terecht is voor dit seizoen. Ik had hem op 3*, maar het toewerken naar de climax en het uitwerken daarvan, verdient zeker een halve punt extra!