• 8.228.076 stemmen

Release datum: 16 december 2015

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Magicians, The

The Magicians volgt Quentin Coldwater die als briljante eindejaarstudent gaat studeren bij Brakebills College voor Magical Pedagogy, een geheime universiteit in Upstate New York die gespecialiseerd is in magie. Hij en zijn vrienden van in de twintig, ontdekken al snel dat de magische fantasiewereld waar ze als kinderen over lazen reëel is en een ernstig gevaar vormt voor de mensheid.

Acteurs en Actrices

Meningen over The Magicians

avatar van joolstein

joolstein

donderdag 24 maart 2016
The Magicians seizoen 1 In tegenstelling tot stinissen ben ik groot fan van SyFy. Denk aan series als The Librarians, Znation, Continuum, Doctor Who,Mutant X, 12 Monkeys, Helix, Farscape, Stargate enz... De kracht van veel van die series zit hem vooral in het feit dat ze met een klein budget, toch heerlijk weg kijken. En ook deze serie mag er dus best wezen! Het is ook niet zo dat het superserie is qua aankleding maar denk meer aan zondagmiddag niets te doen. Een serie als [url=http://www.tvmeter.nl/show/391>Shannara Chronicles, The[/url> die wel een mooie aankleding heeft maar verder op alle fronten faalt is veel erger!

Daarom mijn advies stop niet bij aflevering 3 want vanaf aflevering 5 wordt het allemaal veel interessanter. De serie begint met voorstellen en ook ik kreeg eerst het gevoel van is dit het? Amerikaans highschool-geneuzel (ala V.D.)? Maar gaandeweg kwam er meer spanning en bloed. Zelfs ietsepietsie naakt ( voor een lagere leeftijdrating niet expliciet in beeld), Ik heb nu tot aflevering 8 gekeken en ik geniet er erg ervan! Wat ik heel leuk gevonden vind is de manier waarop ze de magie oproepen in beeld brengen. De serie is een verademing tussen al die politie en ziekenhuis-series! Want naar mijn weten is er geen andere serie die gaat over magie? Het zit tussen een 3 en 3,5 ster in dus als compensatie voor de te lage rating (op basis van 3 aflevering) van hieboven rond ik het af naar boven!

stinissen

maandag 22 februari 2016
The Magicians seizoen 1 Mager heel mager de series van Syfy zijn bijna nooit goed, toch jammer...Na drie afleveringen ermee gestopt.