• 8.662.757 stemmen

Genre: Drama / Misdaad

Oorsprong: Zweden

Ontwikkeld door: Camilla Läckberg

Met onder meer: Disa Östrand, Linda Santiago en Martin Stenmarck

IMDb beoordeling: 4,3 (957)

Oorspronkelijke taal: Zweeds

Release datum: 20 oktober 2020

• Viaplay Bekijk via Viaplay
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Lyckoviken

Het verhaal speelt zich af in het stadje Hammarvik. Politieagente Johanna keert er terug om de begrafenis van haar moeder bij te wonen. Maar wanneer er een lijk gevonden wordt in de koffer van een auto, wordt Johanna in het onderzoek meegesleurd en wordt ze geconfronteerd met oude herinneringen, conflicten en relaties.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

Alle Media

Meningen over Lyckoviken

avatar van AniSter

AniSter

zondag 5 juni 2022
Lyckoviken seizoen 1 Ik dacht naar een goede Scandinavische misdaadserie te kijken maar helaas neemt de misdaad maar 10% van de tijd in en de privé-sores de rest; over een dorp waar zo'n beetje iedereen het met iedereen doet. Simpel, langdradig en totaal niet spannend. Ik kreeg zelfs flashbacks naar Peyton Place; destijds ook zo'n gebed zonder einde. Het laatste deel van seizoen 2 was het beste, daar zat enige afronding in. Seizoen 3 heb ik inmiddels ook al gezien, een voortzetting van de eerste twee. Met regelmatig een goed geprobeerde cliffhanger, vooral het einde van seizoen 3 en dus problematisch: nu moet ik seizoen 4 ook nog gaan kijken. Het mooiste van deze serie? De omgeving.
avatar van Phantasm

Phantasm

zaterdag 23 juli 2022
Lyckoviken seizoen 1 Leuke serie die lekker wegkijkt.

stinissen

maandag 21 juni 2021
Lyckoviken seizoen 1 Meestal zijn de series uit Scandinavië goed maar deze kon niet boeien.