• 8.986.622 stemmen

Lyckoviken

Lyckoviken seizoen 5?

Zal er een seizoen 5 beschikbaar komen voor de tv-serie Lyckoviken? Als dit daadwerkelijk gebeurt, weten we zeker dat MovieMeter dit jou als eerste kan laten weten! Volg ons en de community om de laatste updates te krijgen over een eventueel nieuw seizoen van Lyckoviken.

Het laatste bij ons bekende seizoen van Lyckoviken (Seizoen 4) dateert van 2022.

Lyckoviken Updates

Heb je zelf nieuws over een nieuw seizoen (seizoen 5) van Lyckoviken? Weet jij meer? Of heb je iets in de community gehoord over Lyckoviken seizoen 5 en hier iets over te zeggen? Neem dan contact met MovieMeter op of leg hier een nieuwe tekst voor.

Lyckoviken Serie Informatie

Lyckoviken is een Drama / Misdaad-serie uit 2020-2022. met onder meer de acteurs Anna Söderling, Disa Östrand en Linda Santiago .

Het verhaal speelt zich af in het stadje Hammarvik. Politieagente Johanna keert er terug om de begrafenis van haar moeder bij te wonen. Maar wanneer er een lijk gevonden wordt in de koffer van een auto, wordt Johanna in het onderzoek meegesleurd en wordt ze geconfronteerd met oude herinneringen, conflicten en relaties.

De beoordeling van de serie is volgens MovieMeter 3,02 met in totaal 22 stemmen. De serie heeft momenteel 4 seizoenen.