• 8.985.949 stemmen

Lyckoviken - Seizoen 2 (2021)

Alternatieve titels: Lucky Bay, Hammarvik

Ontwikkeld door: Camilla Läckberg

Met: Disa Östrand, Linda Santiago en Martin Stenmarck

Oorsprong: Zweden

Datum van release: dinsdag 19 januari 2021

Eerst uitgezonden op: Viaplay (Zweden)

Plot Lyckoviken

Het verhaal speelt zich af in het stadje Hammarvik. Politieagente Johanna keert er terug om de begrafenis van haar moeder bij te wonen. Maar wanneer er een lijk gevonden wordt in de koffer van een auto, wordt Johanna in het onderzoek meegesleurd en wordt ze geconfronteerd met oude herinneringen, conflicten en relaties.

Afleveringen Seizoen 2 (2021)

avatar van AniSter

AniSter

• 1970 berichten

Ik dacht naar een goede Scandinavische misdaadserie te kijken maar helaas neemt de misdaad maar 10% van de tijd in en de privé-sores de rest; over een dorp waar zo'n beetje iedereen het met iedereen doet. Simpel, langdradig en totaal niet spannend. Ik kreeg zelfs flashbacks naar Peyton Place; destijds ook zo'n gebed zonder einde. Het laatste deel van seizoen 2 was het beste, daar zat enige afronding in. Seizoen 3 heb ik inmiddels ook al gezien, een voortzetting van de eerste twee. Met regelmatig een goed geprobeerde cliffhanger, vooral het einde van seizoen 3 en dus problematisch: nu moet ik seizoen 4 ook nog gaan kijken. Het mooiste van deze serie? De omgeving.

avatar van Phantasm

Phantasm

Ik vond dit seizoen wat beter dan zijn voorganger, gebeurt van alles in, prima vermaak.