• 8.978.881 stemmen

Jurassic World: Camp Cretaceous (2020-2022)

Alternatieve titel: Jurassic World: Kamp Krijtastisch

Genre: Animatie / Avontuur

Ontwikkeld door: Zack Stentz, Zack Stentz, Zack Stentz en Zack Stentz

Met onder meer: Jenna Ortega, Paul-Mikél Williams en Kausar Mohammed

Release datum: vrijdag 18 september 2020

Plot Jurassic World: Camp Cretaceous

Zes tieners hebben zich aangemeld voor een avonturenkamp. Het kamp bevindt zich aan de andere kant van Isla Nublar. Tijdens hun verblijf op Isla Nublar moeten de tieners zich verenigen om te overleven want er zijn diverse dinosaurussen uitgebroken die het eiland verwoesten. Het is een kwestie van tijd dat de dino's het avonturenkamp bereiken.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Sammy Gutierrez (stemrol)

Dave (stemrol)

Mr. DNA (stemrol)

Kenji Kon (stemrol)

Brooklynn (stemrol)

Ben Pincus (stemrol)

Roxie (stemrol)

Yasmina 'Yaz' Fadoula (stemrol)

Darius Bowman (stemrol)

Dr. Meriweather (stemrol)

Meningen over Jurassic World: Camp Cretaceous

avatar van WB

WB

woensdag 23 september 2020
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 1 Prima serie. Mooie animaties, waarbij veel tijd is gestoken in de detaillering van de dino's. Leuk als je beseft dat dit afspeelt tijdens de eerste Jurassic World-film. De serie is gemaakt voor de iets jongere kijkers onder ons, maar de kids (op moment van schrijven 5 en 9) heb ik lange tijd niet zo stil zien zitten, elke aflevering weer. Daarnaast zit de liefde voor dino's in het DNA denk ik Benieuwd of Netflix hier een vervolg op maakt.
avatar van mrkos

mrkos

donderdag 4 augustus 2022
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 1 Jurassic World: Camp Cretaceous - Seizoen 1 Leuke serie gebaseerd op jurassic world. Zelfde eiland, zelfde dino's etc.. Alleen nu hebben we met 6 kinderen te maken die voor het eerst naar camp cretaceous gaan. Darius is mijn favoriete character. Dat jochie praat vol passie over dino's en weet er ook heel veel van. Helaas soms te passievol, wat soms nogal wat problemen met zich mee brengt. De andere kids zijn prima, maar hebben de focus (nog) niet op de dino's gezet, maar zijn meer bezig met randzaken. De dynamiek in de groep wordt steeds beter, omdat ze samen als groep in steeds meer benarde situaties terechtkomen. Goede start van de serie. 3,5 sterren.

stinissen

woensdag 29 juli 2020
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 1 Ik hou niet van Animatie maar deze gaan we checken.