• 8.345.920 stemmen

Jurassic World: Camp Cretaceous (2020-2021)

4 seizoenen

Release datum: 18 september 2020

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Jurassic World: Camp Cretaceous

Zes tieners hebben zich aangemeld voor een avonturenkamp. Het kamp bevindt zich aan de andere kant van Isla Nublar. Tijdens hun verblijf op Isla Nublar moeten de tieners zich verenigen om te overleven want er zijn diverse dinosaurussen uitgebroken die het eiland verwoesten. Het is een kwestie van tijd dat de dino's het avonturenkamp bereiken.

Acteurs en Actrices

Sammy Gutierrez (stemrol)

Dave (stemrol)

Kenji Kon (stemrol)

Brooklynn (stemrol)

Ben Pincus (stemrol)

Roxie (stemrol)

Yasmina 'Yaz' Fadoula (stemrol)

Darius Bowman (stemrol)

Alle Media

Meningen over Jurassic World: Camp Cretaceous

avatar van Ajax&Litmanen1

Ajax&Litmanen1

woensdag 23 september 2020
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 1 Toffe serie, duidelijk gemaakt met veel liefde voor de Jurassic Park/World franchise en zeker ook voor de dinosaurussen, want ze zien er prachtig uit en het zijn bijzonder veel soorten die we in beeld krijgen. Visueel is het mooi, met veel kleur, natuur en 's nachts lichtjes. Het enige nadeel is dat dit gewoon gericht is op familievermaak, terwijl dit echt beter had kunnen zijn met een r-rating. Het is braaf. Je ziet niks naars, al gebeuren er wel dingen buiten beeld. Het is ook weer geen groot probleem. Zelfs de cast is wel oké, met een groepje tieners waar je na een paar afleveringen best een klik mee hebt. De tijd is omgevlogen met 8 afleveringen van een minuut of 22. Hopelijk komt er nog een seizoen, die bijvoorbeeld het verhaal vertelt van na de derde Jurassic World film die in 2021 in de bios draait.

Dikke 3,5*
avatar van AOVV

AOVV

zondag 12 december 2021
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 4 Zo, men houdt het tempo er flink in op deze manier! Alweer het vierde seizoen van deze aandoenlijke animatiereeks, nog steeds in afwachting van de derde Jurassic World-film. 11 afleveringen ditmaal, en dat is wel een manco.

Want dit verhaal had best in 10 of zelfs 8 afleveringen verteld kunnen worden, ik had nu geregeld de idee dat verhaallijnen nodeloos werden opgerekt. Ook ontstond er door de hele liefdeshistorie tussen Kenji en Brooklynn een beetje een soap-effect, dat beviel me minder. Verder zijn de animaties wel dik in orde, moet ik zeggen, van de hoofdpersonages over de settings tot de dino's; fijn afgewerkt allemaal! En die baby-dino's zijn weer super cute, natuurlijk. :D

Het einde belooft ook weer een vervolg, en als men dit tempo aanhoudt, zal dat in de lente wel gaan uitkomen, zeker? Ik kijk er, hoewel dit seizoen me wat minder beviel, zeker naar uit. Vind het gewoon een erg vermakelijke reeks om naar te kijken. :)

3 sterren

stinissen

woensdag 29 juli 2020
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 1 Ik hou niet van Animatie maar deze gaan we checken.

stinissen

vrijdag 25 september 2020
Jurassic World: Camp Cretaceous seizoen 1 Het was een hel om dit te kijken omdat ik ook helemaal niks net tekenfilms heb, maar soms moet je wat over hebben voor mijn kleinzoons.