Mijn Series +

Jurassic World: Camp Cretaceous - Seizoen 2 (2021)

Animatie / Avontuur

ontwikkeld door Zack Stentz
met de stemmen van Paul Mikel-Williams, Jenna Ortega en Ryan Potter

Zes tieners hebben zich aangemeld voor een avonturenkamp. Het kamp bevindt zich aan de andere kant van Isla Nublar. Tijdens hun verblijf op Isla Nublar moeten de tieners zich verenigen om te overleven want er zijn diverse dinosaurussen uitgebroken die het eiland verwoesten. Het is een kwestie van tijd dat de dino's het avonturenkamp bereiken.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 22 januari te zien op Netflix

avatar van The Oceanic Six
Bijzonder dat dit al een paar maanden na seizoen 1 verschijnt. Ben ik wel blij mee, leuke serie zonder dat het briljant is. Het zorgt wel een beetje voor wat extra content in afwachting op de laatste Jurassic World film die pas in zomer 2022 verschijnt

avatar van AOVV
Cool dit, inderdaad. Kijk er al naar uit!

avatar van Esteban
Het eerste seizoen had zeker z'n minpunten, maar wat wél werkte was goed genoeg om ook het tweede seizoen op de kijklijst te zetten.