• 8.985.839 stemmen

Met onder meer: Amanda Campana, Ludovico Tersigni en Rebecca Coco Edogamhe

Oorspronkelijke taal: Italiaans

Release datum: woensdag 29 april 2020

Plot Summertime

Summertime is een modern liefdesverhaal dat zich in de zomer afspeelt aan de Adriatische kust. Een onmiskenbare attractie verenigt Ale en Summer, die uit heel verschillende werelden komen. Hij is een voormalig motorkampioen, rebels en vastbesloten om de touwtjes in handen te nemen. Zij is een meisje dat weigert de massa goed te keuren en droomt van verre reizen, maar weet dat ze de bij haar familie moet blijven. Voor beiden is de vakantie een onvergetelijke reis die hen zal wegnemen van wat ze waren voordat ze elkaar ontmoetten.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Meningen over Summertime

stinissen

maandag 11 mei 2020
Summertime seizoen 1 Summertime is de zoveelste serie en film die het thema donker meisje en blanke jongen of andersom willen laten zien, Om maar te laten zien dat ze politiek correct bezig zijn. Ik vond het niet mijn thema en dus ook niet mijn serie. Daarbij zou zoiets kunnen werken maar hier was daar geen sprake van.