Mijn Series +

Summertime - Seizoen 1 (2020)

1 stem

Italiƫ

ontwikkeld door Emanuele Savoini
met Rebecca Coco Edogamhe, Ludovico Tersigni en Amanda Campana

Summertime is een modern liefdesverhaal dat zich in de zomer afspeelt aan de Adriatische kust. Een onmiskenbare attractie verenigt Ale en Summer, die uit heel verschillende werelden komen. Hij is een voormalig motorkampioen, rebels en vastbesloten om de touwtjes in handen te nemen. Zij is een meisje dat weigert de massa goed te keuren en droomt van verre reizen, maar weet dat ze de bij haar familie moet blijven. Voor beiden is de vakantie een onvergetelijke reis die hen zal wegnemen van wat ze waren voordat ze elkaar ontmoetten.

1. Odio l'Estate
  2. Qui Abbandonati
  3. Un Momento la Notte
  4. Un Po' di Pace
  5. Senza Te
  6. Noi Che Restiamo
  7. Don't You Cry
  8. Un Altro Inverno

Summertime is de zoveelste serie en film die het thema donker meisje en blanke jongen of andersom willen laten zien, Om maar te laten zien dat ze politiek correct bezig zijn. Ik vond het niet mijn thema en dus ook niet mijn serie. Daarbij zou zoiets kunnen werken maar hier was daar geen sprake van.