• 8.611.838 stemmen

Release datum: 1 november 2019

• Apple TV+ Bekijk via Apple TV+
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot See

Ver in een dystopische toekomst heeft het menselijk ras het gezichtsvermogen verloren en heeft de samenleving nieuwe manieren moeten vinden om te interageren, te bouwen, te jagen en te overleven. Maar die wereld dreigt te veranderen als de vrouw van de blinde krijger Baba Voss bevalt van een tweeling die tot de verbazing van zijn stam blijken te kunnen zien. Als het nieuws zich verspreidt, krijgt het de aandacht van een koningin die er alles voor over heeft om de tweeling in handen te krijgen. Om zijn kinderen te beschermen, wordt Voss gedwongen op zijn instinct te vertrouwen en moet hij andere stammen verzamelen om de koningin en haar tirannieke cultus neer te halen voordat ze de kinderen in handen krijgt.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

Social Media

Seizoenen

Komt er een See seizoen 4?

Alle Media

Meningen over See

avatar van HALVE TAMME.

HALVE TAMME.

• 2090 berichten
zondag 3 november 2019
See seizoen 1 Clear the Wall. KA-BAM! Eerste aflevering was sterk kan ik jullie vertellen. Die korte oorlogsdans (kippenvel). Voor nu zagen de gevechten er een beetje langzaam uit. Maar goed voor blinde mensen bewegen ze dan toch weer snel. Momoa wordt gezien als de nieuwe Stallone, de nieuwe Schwarzenegger. Niks ten nadele van deze twee eighties actiehelden, want ik draag ze op handen, maar Momoa is mijn ogen zoveel meer (drama). Ik vind het echt een imposante acteur. Dit gezegd te hebben heeft Schwarzenegger mij in 2015 ook versteld doen staan. Maggie (drama). Vanavond aflevering 2. Ik sta nu al in de startblokken!
avatar van DreamTech

DreamTech

maandag 4 november 2019
See seizoen 1 Allemaal zo slecht nog niet 1e 2 afleveringen straks de 3e maar kan er toch niet zo goed aan wennen dat ze steke blind zijn en van alles kunnen maken ruiken horen noem maar op dat houd mij toch wel een beetje tegen ! Ok de manier van spreken via een touwtje kan ik dan nog begrijpen maar andere dingen zoals elkaar vinden en precies weten wie wie is enz... sja .... maar ga toch nog verder kijken de actie is allemaal OK ( terwijl ze stekeblind zijn maar ALA ) Oh en de manier van Bidden van ehhmm... Queen Kane ( onze eigen Sylvia Hoeks )