• 8.978.865 stemmen

Parks and Recreation (2009-2020)

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Greg Daniels en Michael Schur

Met onder meer: Amy Poehler, Nick Offerman en Adam Scott

Release datum: donderdag 9 april 2009

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• HBO Max Bekijk via HBO Max

Plot Parks and Recreation

In de serie volg je Leslie Knope, hoofd van de afdeling 'Parks and Recreation' in de fictionele, Amerikaanse stad Pawnee. Knopes wil graag een afzichtelijke bouwput omtoveren in een schitterend park. Bureaucraten, buurtbewoners en ontwikkelaars maken het Knope echter heel erg moeilijk.

Meningen over Parks and Recreation

avatar van scorsese

scorsese

maandag 20 augustus 2018
Parks and Recreation seizoen 1 Heeft veel weg van The Office. Een leuke cast en alhoewel er genoeg te lachen valt kan dit eerste seizoen zich nog niet meten met het minste seizoen van The Office. Een kleine 3.5 sterren.

maandag 21 maart 2022
Parks and Recreation seizoen 1 Redelijk eerste seizoen, van een komedieserie die vooral erg op The Office lijkt qua stijl en setting. Gelukkig lees ik overal dat dit het minste seizoen is, want dit voelt vooral als een uitprobeersel. Chris Pratt en Rashida Jones zetten vooralsnog hun personage het beste neer. Amy Poehler is nog erg zoekende. Leuk om op deze manier te zien hoe het er bij dit soort gemeenteprojectjes aan toegaat.